Bröstförstoring 14
Börjar med en ny tråd...
Börjar med en ny tråd...
Vem betalade 32 000 ? Var?
Jag ska betala 37 000kr/ 34 000 för op och 3000 -kapsel försäkringen.
Jasminaa: OK men det låter bra, på mig vill inte Michael lägga i så mycket heller men jag får väl nöja mig för nu sen efter jag skaffat barn och ammat klart kan jag göra de större om jag nu skulle vilja ha det.;)
Vart op du dig? Vilken klinik?
jag betalade 32000kr men det är för att det är koksalt runda som är billigast, gelehallon är något dyrare
Östersjökliniken på öland
platt88: Du kanske sagt dte tidigare men jag har glömt bort hur mycket vill du lägga i? och hur mycket vill michael att du ska ha?
Jasminaa: Har inte slutat tänka på det faktiskt -igår ringde han mig vi bestämde oss för gelehallons runda och allting gick bra fram till stl.
När vi började prata stl så sa jag att jag hade gjort ris testet och 450cc-550 passar för min kropp, då skrattade han och sa att det beror på min kropp :(...Han nämnde 300-gen -men jag vågade inte fråga honom om det var det han tyckte jag skulle ha, han sa oxå att om man vill ha större bröst så kan man göra två op. Men vad F_N tänkte jag ,har knappt pengar med en op.
Visst det är svårt för kroppen att klara av större implantata men 450 skulle nog gå rätt bra jag har ju 410 cc i mitt ena bröst. Men det beror ju mycket på hur din kropp ser ut. Jag tycker du ska gå på konsultion hos någon mer läkare och kolla vad han tycker du kan ha för implantat. men du är inte så liten va rätt lång?
Jasminaa: Hmm ringde till en klinik men de hade tid efter min op dag, så det ger mig inget. Men jag tror när han ser mig så kommer det funka med 450cc-hoppas det i alla fal.
Har först konsultationen och sen op(på samma dag)
Jasminaa: Det har jag också läst om henne. Tur att DU är nöjd iallafall, det är huvudsaken. Kollade du på Carl Johan Gustafson? Allt ser ut att sitta under hakan typ, om du förstår vad jag menar. Jag vill verkligen inte ha så, jag vill ha lite häng i mina! Kollade patient id 199 och 52, så vill jag ha :)
Kram!
platt88: Vart har du den? :D
Faanny: Har vad då,vad menar du?