• Joseefiine

Bröstförstoring 14

Börjar med en ny tråd...

• Svar på tråden Bröstförstoring 14
  • Faanny

platt88: Ja, asså, hihi. Vart på kroppen har du den och vad har du? :)

• Faanny

TATUERINGEN, fatta inte vad du menade. Haha!

• platt88

Faanny: På blodkärl, där Viktoria Becham har.

• Jasminaa

Faanny: Jag kollade på bilderna och 199 tycker jag med såg jättefina ut drömbröst men man måste kolla på vilken form man har på brösten före operationen, har du ungefär likadana före bröst som patient 199? Jag har nästan det, jag vill också ha lite häng i mina men jag tror att det kan vara svårt att få häng om man är helt platt från början, visst tyngdlagen och bröstband kan ju göra att man får lite häng men tror mest det beror på formen före operation

• Jasminaa

platt88: ja men 450 kommer nog gå bra, oj så du vågar göra så operation och konsultion på samma dag.

• platt88

Mina bröst liknar patient nr 436. Han sa att jag skulle ta bilder från qvinna och vissa honom på konsultationen, men tjejen på bilden har 340cc i ena och 320cc i andra. Jag vill ändå att han ska gå utifrån mig och min kropp/ vill oxå ha lite häng men det får man ju med tiden oxå skulle jag tro. Vad tycker ni?

• platt88

Jasnimaa: Det känns faktiskt inte så läskigt att göra det samma dag, så länge han förstår vad jag är ute efter :)

• Faanny

Jasminaa: Eller hur! Men 52 sitter lite långt isär tycker jag, annars är båda hur fina som helst. Jag skulle nog säga att jag har mer som patient 52, ganska likt faktiskt.
    Jag förstår inte hur patient 199 har fått sånt häng i sina, hon har ju nästan inga från början? Hon kanske har anatomiska eller runda mellan eller lågprofil kanske, eller har det inget med det att göra?
    ÅH VAD SNYGGA DE ÄR! Verkligen min smak, din med? :)

• Faanny

platt88: Det liknar mina också faktiskt, men då har du ju inte så jätte små ändå? :) Jag har sett dem förut och tycker de är jätte snygga, dock lite för bolliga för min smak, hehe.
    Kram!

• Jasminaa

Ni två har ju jättefina bröst från början verkligen kommer bli jättefint när allt e klart.

Svar på tråden Bröstförstoring 14