Bröstförstoring 14
Börjar med en ny tråd...
Börjar med en ny tråd...
Ikväll ska jag träffa mina vänner som röker jipiiii, dom vet inte om att jag opererats. men e så rädd att jg tar en cigg är det farligt nu
Faanny: De är inte så små, om jag tar i de med min hand så får jag det fullt men tänk såna bröst som hon har på en större kropp, då ser de inte lika stora ut, och det är det jag är rädd att Michael inte tänker på. En ex. 380cc kan vara mycket för nogån men på mig är det jätte lite jämfört med min längd och vikt. :(
Jasminaa: Det var snällt sagt! :) Tror du att de patienterna 100 & 52 har runda implantat?
Ojdå.. Finns det nåt värre när alla kompisarna röker och man försöker sluta? Det går ju typ inte..
Men tänk på ditt eget bästa, säg att du har tänkt att dra ner på rökningen.. Jag tror inte att det är så bra om du gör det nu :S
Jasminaa: Michael frågade inte ens mig om jag röker eller inte, det är säkert bättre att inte röka men så farligt kan det inte vara om han inte ens frågade...Försök stå ut utan cigg...kanske en halv hehe
platt88: Jo men så är det för mig också! Dock är ju du "större" än mig. Och då förstår jag vad du menar. Du ser ju säkert ut att ha mindre än mig efter som du är större liksom..
Patienten du menade är ju mycket kortare och väger mindre än vad du gör, så jag tror det kommer se bättre ut på dig. Du vill se proportionerlig ut helt enkelt :)
Faanny: patient 199 och 52 har nog runda brukar va vanligast för båda har ju koksalt. ja jag har inte kännt något röksug har inte rökt på 4 dagar :) men kommer nog få det nrä dom står där och gör det.
Platt88: Kostigt att han inte frågade det, min läkare sa att man inte ska röka 2 veckor efter operation sen kan man börja igen
Faanny: Exakt... Men hur får jag Michael att förstå detta?
Jasminaa: Ja de har säkert det.. Vad har du för profil? :)
Jo men det blir ju så, svårt när några står bredvid och röker liksom. Ta ett bloss =)
platt88: det är ju frågan det.. Sa du det i telefonen till honom? Han kanske förstår bättre när han ser dig? Jobbigt om han är sån som helst gör dem lite mindre, inte hört något om det men.. ?
Faanny: Jag har Smooth Round Moderate profile, stod på en lapp jag fick vet inte redigt vad som menas med moderate profile , fast jag kan säga att jag aldrig hört något om olika profiler när det gäller koksalt,
Jasminaa: Nej just de ja, du hade ju koksalt :)