• Faanny

Bröstförstoring 14

Jasminaa: Du låter som mig, tänker för mycket på ALLT. Man tillochmed drömmer om det! Jag tror det kommer gå bra för dig, men jag förstår att du är lite orolig över det där med rökningen. Hör med nån som har erfarenhet, för jag har verkligen ingen aning. Men det blir ju lite dumt att ringa henne och säga det, då har du ljugit för henne liksom :S För jag trodde din mamma visste att du rökte o att du hade sagt det till kirurgen.

Jo men det tror jag med, jag har ju 75B nu, så lite har jag. Men jag ska gå upp i vikt nu, är 1.74 och väger bara 54.. :( Men även ifall jag går upp, så blir de nog runt 300, lite mer kanske.

• Faanny

Jasminaa: Läser på plastikkirurgiforum.se, så jag kopierar lite av det de skrivit där.

"Däremot så på op dagen, frågade sköterskan mig när jag kom dit hur det gått med rökningen, jag sa att jag varit rökfri ca en vecka. Hennes svar blev , "tur för dig att du inte ska göra ett lyft, då hade ja skickat hem dig"..

"jag drog ner på rökningen men jag slutade inte. rökte kanske 4-5 cigg om dagen före op o några dagar efter op rökte jag som vanligt. jag har läkt skit bra ändå"

• Faanny

Jasminaa: Jag med, 60 :) vägde det förut, men men.. Ja det förstår jag, att man får anfall och börjar tänka om man verkligen inte drömmer. Du vet, han förlåter alla, så han förlåter nog dig också, haha.

• Faanny

Jasminaa: Ja oh ja, mycket bättre med 4 än 20! Men brukar din kropp läka bra annars? Tänkte om du operatat dig tidigare, har nån piercing eller tatuering? :) Men jag tror ändå att det är ännu viktigare att inte röka efter operationen.

• Faanny

Jasminaa: Jag har också hål i tungan, men den måste du väl ta ut vid operationen?
    Tungan läker skit bra :D Jag rökte och drack 1 timme efteråt, haha! Hoppas för ditt eget bästa att du inte orkar gå ut och röka ens, haha!

• Faanny

Jasminaa: Har du slutat idag? :) Jag läste om det där på internet, och vissa menade att man bara kunde ha det ute en timme, andra kunde ha i flera veckor. Men har du haft den länge? Ta inte igen, det gör svin ont :D jag har tagit två ggr.

• Faanny

Jasminaa: Förstår att det är svårt! :( Nej, har du? Själv har man en läkstav, inte orkat bytt, bara haft det i två år, haha! Är du nervös nu då?

• Faanny

Jasminaa: JA, haha. Men de sa att jag hade väldigt tjock tunga, så jag kan inte ha en "normal" stav, men kanske inte heller en läkstav ;p Va? Vad händer då?

• Faanny

Jasminaa: Får nog ta tag i mig själv och köpa en ny då, haha :D

• Faanny

Någon som har erfarenhet hur det känns när man vaknar ur narkosen? Känner man smärta precis när man vaknat?

Svar på tråden Bröstförstoring 14