Inlägg från: Jasminaa |Visa alla inlägg
  • Jasminaa

Bröstförstoring 14

MulleNuh: Inte bara det utan min mamma har små bröst själv och jag ser på henne hur jobbigt det är, hon letar alltid efter Bh med vaddering och måste kolla formen jättenoga på dom så hennes bröst ser större ut, sen vill hon inte använda endel kläder eftersom hennes bröst ser små ut. Så vill jag inte ha det.

• Jasminaa

Jo kanske en del har bråttom men om man mår dåligt av det och har gjort det ett tag så tycker jag inte man ska vänta. Det är många som väntat förlänge och ångrar sej att dom inte gjort det tidigare.

• Jasminaa

MulleNuh: Och nu ska du fixa dom :D eller? tänker du bara på det eller har du verkligen bestämt dej?

• Jasminaa

MulleNuh: Va det 3 barn eller 2 barn? förut skrev du 3? aja det spelar ingen roll, Tycker du ska göra det finns inget att förlora jo stor summa pengar men om man kan lägga mer än 100 tusen för en bil så tycker jag man kan ge 30-50 tusen på sig själv.

• Jasminaa

oj det va mycket, svårt att få ihop pengar om man inte sparat ett tag. Min mamma sparade åt mig 1050kr varje månad så det har ju blivit rätt mycket, hon är inte så glad att hon sparat för brösten men om jag vill det så får jag använda dem till det.

• Jasminaa

precis fyllt 18, nej får inte göra vad jag vill med pengarna det som är kvar har hon hand om sen till körkoretet och min högskola :D. ska du spara något åt dina barn?

• Jasminaa

Jo men det e olika för alla jag är nog lite bortskämd, mamma vill ge mej allt hon har, hon har bara mej och jag har bara henne här i sverige, resten av vår familj bort i bosnien.

• Jasminaa

MulleNuh: Jo det är jättebra, jag jobbar med men ibland e det svårt när man är ung att hinna med att tjana ihop pengar för tex körkort när man inte har så stor inkomst. Som min kompis hon vill jättegärna ha körkort men hon har inte råd alltid att ta lektioner så hon får vänta helt enkelt tycker det är tråkigt, men alla föräldrar har inte råd heller.

• Jasminaa

Tycker inte jag, jag tycker att föräldrar e dumma som köper massa dyra saker åt barnen, dom blir kräsna vill ha allt möjligt värsta märkeskläder, sån e inte jag , jag kan göra så jag säga åt min mamma att köpa allt möjligt hon skulle gjort det men hon har lärt mej att det är jobbigt att tjäna ihop pengar jag ser hur hon sliter och ser hur duktig hon är på att spara, hon får 14-15 tusen i lön och sparar varje månad 6000kr minst och dte tycker hon är lite. Så om man betalar körkort eller kanske en bröstoperation så förstår inte det barnet för det det bara hjälper det på traven, mamma vill att jag ska bo hemma under högskoletiden så jag slipper ta ett lån, sen efter högskolan har jag inget dumt lån efter mej. Allt min mamma kämpat för och allt hon gjort för mej kommer hon få tillbaka jag kommer ge henne allt jag kan när jag får jobb.

• Jasminaa

Jo min mamma är bäst i världen, :D Det tycker säkert dina barn om dig med även om dom är små just nu :D

Svar på tråden Bröstförstoring 14