Bröstförstoring 14
Garbo6: Jag som aldrig har blivit sövd! Men det var precis när du vaknade, tryckandet och träningsvärken? För sen hade du väl ondare? Jag brukar få blodtrycksfall, har för lågt blodtryck. Har du också det?
Garbo6: Jag som aldrig har blivit sövd! Men det var precis när du vaknade, tryckandet och träningsvärken? För sen hade du väl ondare? Jag brukar få blodtrycksfall, har för lågt blodtryck. Har du också det?
MulleNuh: När jag gjorde abort gjorde jag en medicinsk, och nu ångrar jag mig nästan att jag inte sövdes ner, vill veta hur det känns :D dessutom gjorde det riktigt ont när jag gjorde den medicinska..
Garbo6: Det ENDA jag är rädd för är precis när jag vaknar, hur det ska kännas så, är så rädd att det är en extrem smärta. Resten klarar jag nog :) Åh jag som har så lätt för att må illa! Då måste man tänka sig för..
Garbo6: Nu har du vekligen lugnat mig :D Inne på läser din blogg varje dag, fina de har blivit! Använder du fortfarande tortyrbhn? Åh, jag minns när jag gjorde abort, hade jätte ont, så jag fick en spruta i benet och somnade, mådde så fruktansvärt bra då. Är det typ morfin det? :)
Jasminaa: Lycka till imorgon! Ska tänka på dig imorgon. Jag vet att det kommer gå bra :) Kram!
Har fastnat för proforma clinic och varit i princip övertygad att det är där jag ska göra, hos Carl Johan Gustafsson. Men nu kollade jag på för & efter bilder på operationer han har utfört, visserligen var de flesta bilder tagna 2 veckor efter åt, men det såg inte särskilt bra ut. Där kan man verkligen snacka två bollar.. Jag är ute efter mer naturliga. Någon här som har någon erfarenhet av Calle eller Michael på prforma?
Väldigt tacksam för svar!
Garbo6: Ja eller hur, och det är verkligen inte sånna bröst jag är ute efter! De jag skickade till dig du vet? Så vill jag ha. De han hade gjort så knäppt ut.. :S Nej men inte jag heller, har försökt hitta, men inte hittat nåt. Jag har verkligen ingen aning, har hört så bra om proforma, men calle verkar inte göra alls så som jag vill ha det! Men Michael kanske är bättre, väldigt svårt att säga om man inte sett några som han gjort. Men på citadellkliniken, där du gjorde, har jag hört både positivt och negativt. Men du är nöjd med Cosmo?
Jasminaa: Mådde du dåligt av morfinet? Ser det bra ut?? :)
Jasminaa: Hehe, ser de stora ut? Är du i glad?:D
Jasminaa: Ja men det blir ju så :) jag har nog ingen bra ide,men blir det inte lättare om du lägger dig på sidan, vrider på benen och försöker nå fötterna till golvet? eller om du typ lägger på rygg rak lång fast tvärsöver sängen,så liksom hasar du dig ned till knä på golvet, och sen ställer dig upp när du står på knä. jag och mina knäppa ideer :D