Inlägg från: Jasminaa |Visa alla inlägg
  • Jasminaa

Bröstförstoring 14

Hahah så gulligt :D

• Jasminaa

Faanny: Jo du jag är jättenervös, lite för komplikationer e orolig, sen e det storleken jag tänker på mest, kan inte bestämma mig, jag vet inte ens om jag kan ändra mig nu. jag är rädd att dom blir försmå med 350, men samtidigt rädd att dom blir förstora om jag tar 400cc.

sen e det rökningen jag får inte röka :( det är så svårt blir så deprimerad, men måste stå ut mindre än 2 veckor kvar :D

• Jasminaa

MulleNuh: Oj E kupa, det vill man inte ha eller inte jag iaf. Jag vill ha stor C kupa, Tror jag får det av 350 det är ju inte hela världen om dom blir något mindre än man trodde. Tack :D

• Jasminaa

MulleNuh: Jag är 170 cm och väger 68 kg så är inte liten direkt det är därför jag är orolig att 350 kommer så litet ut på mig.

Faanny: Rök inte mer nu när du inte är beroende, jag klarar mej rätt bra men tänker på det helatiden.

• Jasminaa

Mullenuh: Ja egentligen vill man ju bara ha ett par större bröst eftersom man själv har så små, men man blir lite kräsen sen när man själv får välja och när man lägger ut så mycket pengar. men det blir nog bra, mindre chans för komplikationer med har jag hört om man inte tar allt för stora implantat

• Jasminaa

Jag ska köpa sport bh imorgon, roligt tycker jag det börjar närma sig , jag ska köpa två stycken en svart och en vit som jag ska ha ett tag, man behöver nog knappt ha vanlig bygel bh när man opererat brösten när dom har en så fin form :)

• Jasminaa

Faanny: Jo det är jättebra jag har rökt sen jag var 14 och det varje dag sen nu det sista året har dte blivit att jag verkligen röker jättemycket, vill inte det men det är jättesvårt alla runt omkring mig röker alla mina kompisar och min mamma, jag köper inte cigg själv men det händer att jag tar en av henne på kvällen och mina kompisar bjuder, dom vet ju inte att jag ska operera mej så dom fattar inte varför jag ska sluta helt plötsligt

• Jasminaa

Faanny: Jo det blir väl så att amn röker mer när man är stressad och arg, då vill jag bara sitta helt ensam gråta och röka cigg efter cigg hahaha. Jag sa åt mina vänner att jag inte har råd och att jag vill sluta ett tag :D

Jag är så rädd nu jag är förkyld och tänk om jag är förkyld på operationsdagen då får man inte operera sig va?, Jag käkar vitlök nu och dricker te med honung helatiden jobbigt :(

• Jasminaa

Faanny: Ja jag har inte blivit bättre iaf, ska ta det lugnt dom här dagarna gjorde det inte precis igår då jag festade och hade inte världens varmaste kläder på mig.

Jag köpte nu sport bh på på lindex 2 olika modeller. Runt om bröstkorgen passar dom men får verkligen brösten plats? Sport bhn kommer sitta jätte tajt över brösten ska den göra det för jag kollade på alla sport bhåar och alla var typ tajta. finns inte kupstorlek att kolla på bara måttet runt bröstkorgen.

• Jasminaa

Platt88: Jag och är ungefär lika stora och jag har med det problemet fast jag vill inte ha större än 400cc. Testa ris testet så ser du ungefär hur stora dina bröst blir med 400cc. Vet du hur man gör det eller har du gjort det redan?

Svar på tråden Bröstförstoring 14