Inlägg från: platt88 |Visa alla inlägg
  • platt88

Bröstförstoring 14

Faanny: På blodkärl, där Viktoria Becham har.

• platt88

Mina bröst liknar patient nr 436. Han sa att jag skulle ta bilder från qvinna och vissa honom på konsultationen, men tjejen på bilden har 340cc i ena och 320cc i andra. Jag vill ändå att han ska gå utifrån mig och min kropp/ vill oxå ha lite häng men det får man ju med tiden oxå skulle jag tro. Vad tycker ni?

• platt88

Jasnimaa: Det känns faktiskt inte så läskigt att göra det samma dag, så länge han förstår vad jag är ute efter :)

• platt88

Faanny: De är inte så små, om jag tar i de med min hand så får jag det fullt men tänk såna bröst som hon har på en större kropp, då ser de inte lika stora ut, och det är det jag är rädd att Michael inte tänker på. En ex. 380cc kan vara mycket för nogån men på mig är det jätte lite jämfört med min längd och vikt. :(

• platt88

Jasminaa: Michael frågade inte ens mig om jag röker eller inte, det är säkert bättre att inte röka men så farligt kan det inte vara om han inte ens frågade...Försök stå ut utan cigg...kanske en halv hehe

• platt88

Faanny: Exakt... Men hur får jag Michael att förstå detta?

• platt88

Faanny: Jag tror att han är en sån som gör hellre mindre men säkrare- det kan ju vara bra i vissa situationer men inte just i min.

Få se vad han säger när han väl sett mig, för han sa att till och med när han ser mig så kan han inte säga för säkert hur mycket det går att lägga i utan under op försöker han olika implantat från mindre stl och uppåt - och försöker nå mitt mål så nära som det går, så det är ju ändå bra, går det inte att lägga i det jag vill så får jag nöja mig med det som ryms, för det ska inte bara rymmas- det ska ju se bra ut oxå.

Jag får lita på honom, jag har läst att han är bra på att lyssna så jag hoppas jag känner att han verkligen lyssnar på mig och vill hjälpa mig nå mitt mål- speciellt när jag ska op mig direkt efter konsultationen och kan ej ångra mig :(

Via tel. kändes det som att han hade ett papper med info som han läser till alla som ska op sig. Hoppas för en bättre kontakt när vi träffas.

• platt88

Jasminaa:Läste nånstans att kokat salt kan man fylla i implantent 3 månader efter op om man säger till innan. Vet du om det är sant eller inte?

• platt88

Tack shakynose, ska fråga honom om det :)

• platt88

Jag håller till mina runda geléhallons, men kan vara bra att veta vilka alternativ det finns :)

Svar på tråden Bröstförstoring 14