Bröstförstoring 14
Garbo6: HAHAHAHAAA, jag är knäpp! :D
Åh vad delad jag blir nu.. Skulle så gärna vilja se fler som Calle har gjort eller Michael. Tur att du är nöjd iaf! :)
Garbo6: HAHAHAHAAA, jag är knäpp! :D
Åh vad delad jag blir nu.. Skulle så gärna vilja se fler som Calle har gjort eller Michael. Tur att du är nöjd iaf! :)
platt88: Vad kul! :) Inte heller sett några som han har gjort, bara Calle. Och det verkar som han gör väldigt bolliga, såg inte alls naturligt ut. Jag vill ha med bröst under bröstvårtan om du förstår vad jag menar, lite mer häng i dem. Kolla på patient id 199 och 52 (dock sitter 52 lite långt isär), men annars är det så jag vill ha. Hur vill du ha dina?
Ja men det är ju bra, så man vet :) Men har du varit på konsulation?
platt88: jag är också 1.73, väger ca 60 kg. Funderar på en stor C, liten D.
Ja, men då förstår jag att du tar det samtidigt! Jag bor 30 mil från Sthlm, så det är ju också en bit.. Hur många återbesök ska du på? Den uppfattningen har jag också fått, att de allra allra flesta är väldigt nöjda. Jag har tittat igenom alla bilder på qvinna och sparat de jag asbolsut inte vill ha, typ såna som ser ut som Victoria Beckhambröst :D haha..
Jag har en 75B idag. Som det känns nu så vill jag ha mellan 300-375, är lite delat. Hur mycket ska du lägga i?
Jag har ingen aning faktiskt, jag har hört att man kan undvika "bolleffekten" om man lägger under. Det är min skräck att få såna!
Kram
platt88: Skulle de beskosta din resa? (stod något om det på deras hemsida).. Jo men det skulle jag också vilja ha, tror det ser bättre ut!
Bättre att ta lite förstora än för små, iallafall jag skulle ångra mig om jag gjorde för små. Men 350 blir nog ganska perfekt för mig, då lär jag ju få en stor C iallafall.
Nej, det har jag inte varit. Men jag är överyygad om att jag vill göra på proforma, svårt att välja kirurg bara. Hur kom det sig att du valde Michael?
Kram!
platt88: Men bekostar de alla resorna då? De för återbesöken, eller bara för operationsdagen?
Jag tror också det kommer bli bra :D Gjorde ristestet med 300, såg rätt så stort ut.. Men jag har ju alltid vägt lite över 60 kg, nu väger jag 55. Så jag ska gå upp lite nu. Är också ganska bred om höfter och smalare vid midjan.
Blir dina bra, då tar jag Michael :D
Men nånstans läste jag "synd att jag inte kollade upp om Calle var medlem i svensk plastkiurugi (eller vad det heter), för jag är missnöjd..
Hm?
Kram!
platt88:
Ja men det är ju perfekt i så fall, känns ju lite onödigt att åka 80 mil då.. :S Annars kan man ju bara ringa om det är något man undrar över.
Läste att du hade pratat med honom i telefon. Hoppas du får som du vill! Men vad ska du göra om han till exempel säger att han inte tänker lägga i mer än 400?
Kram!
platt88: Jo men det tycker jag också! Jag tror du ska lita på honom och vad säger, han vet nog vad som blir snyggast och bäst för dig! Du kan ju säga att du vill ha ganska stora, så tar du det största han erbjuder liksom :)
Du förstår inte vad avundsjuk jag är på dig! Jag vill också operera mig på Proforma NU. Betalar du allt själv eller har du lånat pengar?
Jobbigt när folk kommenterar, även fast de kanske inte menar något illa med det, så blir man väldigt ledsen. De kanske inte förstod att du har komplex eller att det kanske också är därför som du vill operar dig. För lite påverkad av andra blir man ju, så är det. Även fast jag inte vill operera mig för någon annans skull än min egen! Det är jag som vill ha det, ingen aning!
platt88:
Åh vilken snäll mamma du har! Hur gammal är du?
Bra, vill veta så mycket som möjligt! Om du är nöjd med Michael så väljer jag också honom :)Det är ju i princip möjligt att få en läkare som ingen har klagat på..
Ja nu är det över! Heheh.. Det är så himla bra att det finns plastikkirurgi, så man kan bli glad :D
Jag sparar. Ska börja jobba nu så jag kan börja spara på allvar, ska försöka spara så mycket som bara möjligt varje månad!
Kram!
platt88: Men det är ju så svårt att spara pengar, eller hur? :p Men det är mycket lättare om man har jobb, annars blir det svårt! Har inte sagt något till min föräldrar, jag tror inte de skulle förstå. Eller jo, mamma kanske skulle det, men inte pappa. Samtidigt som jag vet att de kommer säga att jag gör som jag vill. De tycker nog mest att det är "onödigt"..
Det tror jag också :D Jag måste ju tro på mig själv. Bara man har kommit en bit på sparandet, så går det nog.
Inte långt kvar för dig nu! Massor med kramar :)
Jasminaa: Hur går det? :)