Inlägg från: Jasminaa |Visa alla inlägg
  • Jasminaa

Bröstförstoring 14

MulleNuh: Ja det är sant en del kliniker vill att patienterna ska få så naturligt resultat som möjligt och för att det minskar chansen för komplikationer.

• Jasminaa

MulleNuh: om du ska ha 300cc implantat tar du då 3 dl ris i en nylonstrumpa och sen lägger du det i din bh och kollar hur stora du vill ha dem. men jag har läst att med ristestet ser brösten alltid större ut än efter operationen för att när man har riset i bh:n så putar det rakt ut mer än när implantatet sitter under musklen.

• Jasminaa

Faanny: Jag är bättre idag än vad jag va igår, nu nyser jag inte lika mycket och min näsa rinner inte så jag blir nog helt frisk innan operationen. Jag skulle börja använda sport bh direkt efter operationen, i 14 dagar. Det är vad sjuksköterskan sa när jag ringde dit men jag får nog använda den senare med men skulle använda den 14 dagar dag och natt.

Jag köpte ju 2 stycken, en som man ska trä över huvudet och en man knäpper där bak, tror jag kommer få använda den man knäpper där bak den första tiden för den man trä över huvudet kommer jag aldrig kunna få på mig när brösten gör ont.

• Jasminaa

Faanny: Ja garbo har en tortyr bh, den såg verkligen inte skön ut första gången jag hör talas om en sån, den har ju byglar i sig det är ju det man inte skulle ha eller har jag fattat fel, man ska ju inte använda bygel bh på välldigt länge så brösten formar sig bra.

• Jasminaa

platt88 jaha men då kanske du borde ta större än 400cc om det såg litet ut med riset. tycker det är konstigt att du tycker det är litet vi har lika stora kroppar jag och du och jag tycker 400 cc är jättestort

• Jasminaa

platt88: jag kollade nyss på länken och visst det va ett bra sätt att se på saken men ändå inte eftersom alla har olika kroppar och olika form på brösten från början. tycker bara att dom såg jättesmå ut med 600cc helt sjukt ser ju så mycket större ut på bilder med kvinnor sam lagt in 600 cc

• Jasminaa

Dom från min klinik ringde idag, dom skulle bara säga att jag har tid halv 10 :D blev så glad, men lite stressad eftersom min kompis va där och hon vet inget om min bröstoperation, så jag gick ifrån henne och senare sa jag att det var min chef som ringde :D hon gick på det såklart jag är bäst på att ljuga :)

• Jasminaa

platt88: Nej ingen vet bara mina föräldrar och min kille. Har valt att inte berätta för någon mer frö dom snackar så mycket. Lite jobbigt är det faktiskt att inte ha någon att prata med, jag har tjatat ut min kille med det och han är inte den bästa personen att prata med han säger bara att han hoppas att det kommer gå bra och att han inte vill att dem ska bli förstora.

Men gud vad killar tänker på bröst, jag har inte trott det. men denna helgen var jag ute och festade med min kille och hans kompisar. och då satt hans killkompisar vid ett black jack bord och spelade och det gjorde dom bara för att det var en tjej där som hade jättestora bröst så dom spelade bara för att få snacka med henne och titta på henne. Jag kom fram dit och en utav min killes kompisar säger till mej att hon har jättestora bröst och att han vill knulla henne. Så hade en annan kille lagt fram 1000 kr på bordet åt en annan kompis och han skulle få dom pengarna om han tog henne på bröstet (vilket han inte gjorde) men jag blev lite sur där hon va inte så himla söt dom ville bara ha henne för brösten är det verkligen så, jag vill inte att killar vill ha mej senare för att dom vill klämma på mina bröst.

• Jasminaa

platt88: snällt av din mamma att låna ut pengar, min mamma ska betala allt, eller det är egentligen det hon sparat åt mig i några år, skulle ändå fått pengarna men hon tänket inte från början när hon började spara att dom skulle gå till en bröstförstoring.
    en sak skrämmer mig , jag är bosnisk och det känns som om ingen kommer vilja ha mig sen, ingen kommer vela gifta sig med mej senare om jag har silikonbröst, jag har ju en kille nu han är också bosnisk men han kankse lämnar mej en dag eller jag honom tänk om ingen annan vill ha mig sen för det. det är också en anledning till att jag valt att inte berätta för någon.
    Jag tror att killen i säg inte har några problem med det men jag tror inte att han skulle vilja ha mej om alla andra vet om att jag har silikonbröst. Min kille har ju inte sagt det till någon och vill inte det heller han vill inte att folk ska snacka om hans flickvän tror han skulle skämmas.

• Jasminaa

shakynose och platt 88: jo jag börjar ju tveka lite är rädd att allt inte ska bli som det ska, men den risken får man ta har verkligen jättesmå bröst jämfört med min kropp det ser helt sjukt ut måste jag säga, vill inte ångra mig nu när det bara är en vecka kvar man får bara hoppas på att allt går bra.

Svar på tråden Bröstförstoring 14