• Joseefiine

Bröstförstoring 14

Börjar med en ny tråd...

• Svar på tråden Bröstförstoring 14
  • Jasminaa

platt88: nej men sluta inte nu, da dom regelbundet om du inte mår dåligt av dom , jag fick ju förstoppning av mina och va jätte trött så ville sluta så fort som möjligt men använd dom i en vecka sen kan du väl börja minska på dom. joo men hårda e mina fortfarande speciellt över bröstet där dom är svullna tror det är musklen som spänner där. Jag har ingen aning om när dom blir mjuka men mina har ju börjat bli det tror dom kommer bli mycket mjukare om några månader fast visst är det tråkigt att vänta. Jag kan inte ha nått urringat set ser jättekonstigt ut när dom är så högt uppe vill att dom ska åka ner lite.

• platt88

Jasminaa': Ja jag förstår, men jag tycker dina är super fina,de ser ut som att du har en push upp Bh på dig:)
    Jag får väl vänta ........och se

• Jasminaa

platt88: tack :D dina är med jättefina. Vi har väldigt olika form på våra bröst. Har inte dina svullnat upp upptill som mina? ja då man får vänta :D

• platt88

Jasminaa: Ja det har de, undrar när svullnadet går ner?

• Jasminaa

platt88: ja det har jag verkligen ingen aning om , hur går det med tortyr bh? e den jobbig att ha?

• platt88

Duschade nyss,Gud vad jag är nöjd med stl blir de mycket mindre när svullnaden gått ner?

någon?

• platt88

Jasminaa: jag skrev fel föra gången,vet inte om det här är en tortyr BH eller inte, jag tar kort på den-så kan jag skicka.

• Jasminaa

platt((: jaja det är bara att skicka :)

• platt88

Jasminaa:Jag skickar ikväll har inte kameran med mig just nu...Min mage har blivit stor, jag ser gravid ut :O
    Borde jag vara orolig?

• Sandrah

Tack för tipsen.. Känns som att jag inte vet så mycket alls om nånting på nåt sätt.. För min del känns det som att det inte spelar nån roll om det blir koksalt eller silikon.. Jag tänker lyssna på min kirurg och försöka lita på honom.. Gör jag inte det så går jag till nån annan ;) Det är det viktigaste för mej.. att JAG blir nöjd!

Jag är jätteglad att jag får höra om era erfarenheter och val.. det gör mej bara gott att få veta hur det är på riktigt!!

Svar på tråden Bröstförstoring 14