Inlägg från: platt88 |Visa alla inlägg
  • platt88

Bröstförstoring 14

shakynose: Jaha det visste inte jag, vet du vad det kostar-betalar man bara narkosläkaren eller hela op för andra gången?

• platt88

Faanny: Ja, jag tänkte betala kontant faktiskt(men det ser så mycket ut när man håller de i hand-måste vara extra försiktigt)- jag tror oxå att det blir bra till slut och båda är nöjda..:)

Jasminaa: Det där med "vänner" Det har hänt mig samma sak, men för 3 månader sen så bestämde jag mig att jag hellre är sj än med de, snackade skit om andra hela tiden och trodde de var bästa låtsades vara mina kompisar och när jag gjorde slut med min kille efter 5 år förhållande, låtsades de hjälpa mig,sa att jag skulle skita i honom jag förtjänar bättre och sånt och gick bakom min rygg och bjöd honom på fester och sa saker om mig till honom- de kände honom inte ens -han var seriös så han hälsade på de bara när de var hemma hos mig..... I alla fal nu är jag helt sj så på sommaren ska jag flytta närmare min mamma och min bror, de bor på Gottland och jag i Skellefteå så det är hur långt som helst.
    Saknar de....! Jobbigt utan familjen, har bott här i 3,5 år utan de...:(

Kram!!!

• platt88

Jasminaa: Vad gullig du är...jag behövde höra det....TACK....!!!

Så började för mig oxå jag var med de mindre och mindre varje gång så nu är det bara "HEJ" när jag träffar de. Men jag mår bättre nu än vad jag gjorde när jag umgicks med de- tänker inte på vad de kan säga eller komma på...och behöver inte lyssna på all skit snacket.

OOOO... jag är så avundsjuk på dig som har din mamma nära dig och har en så bra förhållande, jag älskar min mamma jätte mycket men när de Flyttade till Gottland så hade jag hunnit börja skolan här,så jag stannade pga skolan... men på sommar är jag klar, då kan jag vara men min älskade mamma och min bror :)

Massor med Kramar till...Faanny och Jasminaa :)

• platt88

Faanny: Bara fram till sommaren i juni eller augusti flyttar jag till Gottland,fast i egen lägenhet. :)

Jasminaa: Hur är det med magen idag? En till fråga när man ligger i op salen har man byxor på sig eller ? :S

Kram!!!

• platt88

Faanny: Jag kommer från KOSOVO och har bott i SV i 5 år, jag har missat lite med skolan eftersom det tog lite tid med språket så jag går ut gymnasiet(handels programmet) på sommaren, bättre sent än aldrig. :)

• platt88

Faanny: Jo då? Lärde språket efter 1,5 år, men sen så fick jag gå ett år förberedelse inför gymnasiet och nu går jag trean :).

Tycket att det roligt med språk kan 5st faktiskt: Serbokroatiska, Albanska, Svenska, Engelska och Ryska kan jag prata men är inte duktig på att skriva :)

Shakynose: Hoppas jag får behålla mina trosor:S

• platt88

Jasminaa: Det är väl normalt att man får blåmärke- och det med brösten -att ena är mer svullen än det andra det är oxå normalt, det tar lite tid tills de faller i bröstfickan. Men som du sa ring till kliniken på måndag, det kan vara bra att höra vad de har att säga :)

shakynose: Oooo...kan inte tänka mig att ligga där utan trosa ...hehe
    Det är tillräckligt jobbigt att nån ska ta i och öppna brösten :S

Faanny: Hahahaha...man lär sig inte så mycket på skolan när det gäller språr... när man använder språket och hör det hela tiden då fastnar det.

• platt88

Faanny: ajjj... Om du inte vill säga det till henne -om du tycker att det är jobbigt så tycker jag att du ska fortsätta göra det du gör, dissa henne och reagera inte på hennes sms. Tycker inte att du ska bråka med henne eftersom ni går i samma klass så kan det vara jobbigt att träffa henne varje dag och vara i samma grupp.

Kram

• platt88

Jasminaa: Hmmm... jag förstår att du blir orolig, men ta det lugnt du kan ändå inte göra så mycket fram till måndag.

Kram /

• platt88

Faanny: Jag har faktiskt ingen aning om det blir antibiotika eller inte. Men nu är jag skrämd hahahaha Ska ringa imorgon tidigt till kliniken och fråga om tabletter efter op och vad som gäller vid komplikationer - han sa att man betalar bara narkosläkaren typ 2500kr /men ska fråga imorgon så jag vet för säkert :)

KRAM

Svar på tråden Bröstförstoring 14