Bröstförstoring 14
Börjar med en ny tråd...
Börjar med en ny tråd...
Tjejer, måste få berätta en sak:
Jag vad på krogen i helgen och hade på mig en linne så brösten stack ju ut lite.
Jag måste säga att jag fick mer uppmärksamhet än vad jag bruka. Men det är ju inte just den uppmärksamheten jag vill ha så när killar satte sig brevid mig så gick jag bara därifrån, jag vågade inte prata med någon -jag var rädd att jag skulle må dåligt av det dagen efter, eftersom i vanliga fall så kommer det fram 2 till 3 killar och ska prata men just den kvällen var det fler, och jag tyckte inte att mina bröst såg speciellt stora ut.
Inbildar jag allt detta eller? :S
PS: En av killar viskade i min öra, han gav mig en komplimang om mina bröst och sa att han tycker att det är så snyggt med stora naturliga bröst(han trodde att de var äkta-men det gjorde mig bara förbannad ... Jag sa bara tack och stack därifrån...
Blev förbannad för HAN började snacka om hur äkligt det är med silikon och allt möjligt jag hade lust att klappa till honom, men gav onda blikar istället och stack.
Ska jag alltid behöva vara otrevligt när de kommer och ska prata med mig eller?
Hur går det för er som op er, känner ni igen er?
TIPSA MIG GÄRNA ?
FÖRVIRRAD !!!
platt88: det låter jobbigt visst är det roligt att få lite mer uppmärksamhet. men inte bara pga brösten men tyvärr är det så man får mer uppmärksamhet om man har större bröst. Jag har inte fått någon kommentar om att dte är dåligt med silikon, men ingen vet ju att jag gjort det och så. Jag försöker att ha kläder så att det inte märks så mycket är rädd att vännerna ska misstänka att jag förstorat dom. Tråkigt tycker jag jag vill visa upp mina bröst är så glad att jag har dom :D
Men strunta i dom, du kommer möta på många som är emot plastikkirurgi men det är mest för att dom är avundsjuka. jag älskar plastikkirurgi. Vill fixa läpparna men det har jag inte råd med
hej hur vet man att man fått kapselbildning? Mitt ena bröst ser mindre ut och det är högre upp än det andra det har inte fallit på plats och det har gått 5 veckor? hur länge ska jag få vänta innan det blir som det andra?
Ett tips är att inte klä dig i allt för urringat och sådana kläder som verkligen framhäver brösten.
Hmm tyckte att det inte var så farligt men nu vet jag till näste gång.
Jasmina: Han visste ju inte om att jag hade gjort de, han trodde att mina var äkta men snackade skit om andra tjejer som har silikon. Mina ser ganska naturliga ut,så det är ju bra.
Det är ju oxå jobbigt,- göma att du harbröst, när du är så stolt över de.
MulleNuh: Tack för tipsen, ska tänka på det nästa gång jag är tydligen stl blind just nu, för jag hade mjuk Bh och tyckte de såg OK ut.
KRAM
Du såg SÄÄÄKERT ok ut! Han var bara en kåt snuskbubba!!!
Tack så mycket för era snälla ord!
KRAM
haha jag gjorde ristestet nyss! La först in 4 dl och VAVOOOOM säger jag!
LITE för stora blev dom. Sen hade jag i 3 dl och DÅ ser dom bra ut till min kropp!!
Vill ni se bild??