Inlägg från: platt88 |Visa alla inlägg
  • platt88

Bröstförstoring 14

Faanny: Han sa att om jag skulle råka få kapsel bildning så betalar jag bara narkosen, allt anat ingår i försäkringen.

Bara 8 dagar kvar till min op aaaaaaaa....börjar få panik dagar fort som f_n .........är både nervös och glad :)

Kram

• platt88

Jasminaa: Hur mycket klarar du av att göra nu när det har gått några dagar från op.

Jag hinner vila i 12 dagar och sen ska jag jobba på en klädd butik, det är inte ås jobbigt men man ska ändå lyfta och sträcka på sig ganska mycket- tror du man klarar av det efter 12 dagar eller ska jag be de sitta i kassan första vecka så jag slipper anstränga mig...

Kram

• platt88

Jasminaa: O så bra, kan ta det lungt första veckan på jobbet och inte bära för tungt.

Faanny: A det är bara för de 3000 extra :).
    37 000 alltihop

• platt88

Faanny: Jag tror att det är bara kapselbildning, ska fråga imorgon, jag skiriver och berättar imorgon :)
    Nej det är inte alls farligt !!! :)

Kram

• platt88

Faanny: Nu har jag pratat med kliniken, jag frågade vilka tabletter kommer jag att äta efter op. de sa att de kunde inte svara på det nu utan när jag kommer ditt så ska jag fulla i ett hälsopapper- så de ser om jag är allergisk mot något. Det är olika från person till person. Frågade oxå om jag skulle råka få "blödning" - de sa att blödning får man oftast direkt efter op det kan de se kvällen jag sover där då gör de bara en om op. kostar ingenting.

amina: Grattis !!! Vad bra att du är nöjd :) vart gjorde du de,vilken klinik och fick du betala för hela op?

Jasminaa: Gud ...jag vet inte vad jag ska säga /JAG tycker så synd om dig - min mamma säger oxå att om något skulle hända så skulle hon aldrig förlåtit sig sj. Hoppas att det inte är not fel vilket jag inte tror att det är!!!.....
    Det där med pojkvännen jag har bara en sak att säga: sj har varit nästan i samma situation som dig, bråkade, störde oss på varandra det blev som en rutin (kände mig som ett skit hela tiden- vist har man haft det bra ibland men det var inte ofta.
    Varje gång vi gjorde slut eller bråkade så ville han ha mig tillbaka och jag tog honom flera flera gånger fast jag inte ville, för att jag var van vid det livet. 5 år av mitt liv har gått så- gör inte samma misstag som jag gjort(om du känner att nån gång ska det ta slut ///då kommer du bara att må dåligt)
    Nu är det slut sen oct föra året/ jag undrar hur mitt liv hade set ut nu om jag gjorde slut vid första gången jag kände mig olycklig, 5 år av tårar och ångest för ingenting.
    (Bara min åsikt) Var stark det kommer att bli bra,följ ditt hjärta.

KRAM

• platt88

aminaaa: Jag är så avundsjuk på dig, ska op nästa tisdag på proforma av Michael Olenius . Just nu har jag en B kupa och vill ha en stor D:) men det är inte säker att jag får ha 550cc eftersom jag inte har nå implantat just nu...

Kram

• platt88

Faanny: profil får jag välja när jag kommer dit, då kan jag prova på olika implantat om jag får - så vill jag ju ha antibiotika.

Det blir mellan mellan och hög profil tror inte att jag tar låg profil.

Kram

• platt88

Idag ringde de från kliniken, de sa att kvart över 12 ska jag vara där /den 3 - mars.
    Jag visste vilken dag jag skulle dit men inte tiden -det får man reda på veckan innan op(och det är idag :)....*)

Jag längtar så mycket till op dagen, nu ska jag kolla på flyg och tåg biljetter, har inte bestämt mig än hur jag ska ta mig dit...

Kram :)

• platt88

Jasminaa: När du mår bättre så skulle jag jätte gärna vilja se bilder på dig -före och efter -om det går...
    /innan jag op mig -har lite svårt med stl. Du kan skicka de på min personliga mejl shqipebegu@hotmail.com

Jag tror oxå att det tar lite tid tills muskeln har släppt då kommer de att se mycket bättre och större ut.

Kram:)

• platt88

Jasmainaa: jag ska op mig den 3 mars innan op får vi prova på olika stl.
    Du får gärna skicka de, du kommer inte att skrämma mig -har set så mycket redan. Det är bara bra att se hur det kan se ut efter op så att jag inte blir lika rädd som du blev när du såg dina blåmärke!

Kram :) :) :):)

Svar på tråden Bröstförstoring 14