• Faanny

Bröstförstoring 14

Jasminaa: Det var snällt sagt! :) Tror du att de patienterna 100 & 52 har runda implantat?

Ojdå.. Finns det nåt värre när alla kompisarna röker och man försöker sluta? Det går ju typ inte..
    Men tänk på ditt eget bästa, säg att du har tänkt att dra ner på rökningen.. Jag tror inte att det är så bra om du gör det nu :S

• Faanny

platt88: Jo men så är det för mig också! Dock är ju du "större" än mig. Och då förstår jag vad du menar. Du ser ju säkert ut att ha mindre än mig efter som du är större liksom..
    Patienten du menade är ju mycket kortare och väger mindre än vad du gör, så jag tror det kommer se bättre ut på dig. Du vill se proportionerlig ut helt enkelt :)

• Faanny

Jasminaa: Ja de har säkert det.. Vad har du för profil? :)
    Jo men det blir ju så, svårt när några står bredvid och röker liksom. Ta ett bloss =)

platt88: det är ju frågan det.. Sa du det i telefonen till honom? Han kanske förstår bättre när han ser dig? Jobbigt om han är sån som helst gör dem lite mindre, inte hört något om det men.. ?

• Faanny

Jasminaa: Nej just de ja, du hade ju koksalt :)

• Faanny

Jasminaa: Det spelar egentligen ingen roll. Jag kan ju inte direkt säga om nån har koksalt, gelehallon eller silikon. Och de jag tyckte var snyggast på qvinna var ju koksalt så :) Men jag skulle gärna vilja bestämma profil, för jag vill ha mellan eller låg. Mest därför :)

• Faanny

platt88: Hur ska du betala allt, kontant?

Men du har ju ändå lite egna bröst, så det borde ju gå att lägga i en del då. Vore ju en annan sak om du inte hade några alls. Frågade han vilken bhstorlek du har nu?

Ja, det ska ju se bra ut. Jag har sett bilder där de lagt i mer än "normal" som inte set speciellt bra ut.. :S

Men jag tror ni kommer överens och iallafall kan kompromissa så båda blir nöjda!

Kram!

• Faanny

Jasminaa: Bra gjort av dej tycker jag!
    Låter inte som några bra vänner direkt.. Dessutom låter det som mina gamla vänner. Men jag har slutat varit med de som beter sig så, speciellt när de trycker ner en och pratar skit om allt och alla. Jag "hade" två vänner som låtsades vara bästa kompisar när alla andra var med, då satt de och tryckte ned alla och trodde de var överlägset bäst. Men i själva verket pratade de skit om varandra till alla, dessutom visste de att den andra gjorde det och tvärtom.. :S Och här jag bor känner alla varandra.
    Då är vi två, jag vill också börja högskolan och komma bort. Vill bara vara själv, plugga själv.
    Då kan du nog hitta andra bättre vänner :) Man ska inte vara med personer som gör en ledsen.

• Faanny

Jasminaa: Det ordnar sej säkert vettu. Själv orkar man inte plugga :S ska börja jobba istället hade jag tänkt.

Bra att det inte gjorde så ont som du hade förväntat dig :) De kommer bli bättre och bättre hela tiden. Men din vänner, de märkte inget?
    Jag kollade på Garbos blogg, hennes var hårda först, sen hade du börjat mjukna efter nån vecka. Så det kommer det också :)

• Faanny

Börjar fundera på om det bara finns falska vänner. Precis som du säger Jasmina så har jag också börjat vara med dem mindre och mindre, mer med min pojkvän. Och de frågar typ aldrig om jag ska med ut. Dessutom är de sura på mig för att jag vill umgås med min pojkvän. Och tro det eller ej, men en kompis gör allt för att det ska ta slut mellan oss två. Hon snackar skit om mig och min pojkvän till våra gemensamma vänner, men också till sina vänner som jag inte ens känner eller vet vem jag är. Hon hade sagt till "Fanny beter sig så dåligt, hon vill aldrig med ut och dricka, bara vara med Niclas.. bla bla bla".. Men jag har liksom slutat dricka 2 ggr i veckan. Dessutom är hon verkligen ingen bra vän, hon lägger sig i allt! Om jag och niclas bråkar skriver och ringer hon till min syster! "De borde göra slut.." Bara för att hon vill ha mig för sig själv. Vi går i samma klass, och är jag med nån annan istället för henne så pratar hon inte med mig på hela dagen. Funderar på att säga upp kontakten med henne?!

platt88: Förstår att det är jobbigt för dig, familjen är viktigt för mig också. Speciellt jobbigt för dig om alla vänner beter sig som de gör :( Men hur länge till ska du bo där?

Massa kramar till två bra tjejer :)

• Faanny

platt88: Härligt! :D Vad har du pluggat för nåt då?

Kram!

Svar på tråden Bröstförstoring 14