Faanny: Nu har jag pratat med kliniken, jag frågade vilka tabletter kommer jag att äta efter op. de sa att de kunde inte svara på det nu utan när jag kommer ditt så ska jag fulla i ett hälsopapper- så de ser om jag är allergisk mot något. Det är olika från person till person. Frågade oxå om jag skulle råka få "blödning" - de sa att blödning får man oftast direkt efter op det kan de se kvällen jag sover där då gör de bara en om op. kostar ingenting.
amina: Grattis !!! Vad bra att du är nöjd :) vart gjorde du de,vilken klinik och fick du betala för hela op?
Jasminaa: Gud ...jag vet inte vad jag ska säga /JAG tycker så synd om dig - min mamma säger oxå att om något skulle hända så skulle hon aldrig förlåtit sig sj. Hoppas att det inte är not fel vilket jag inte tror att det är!!!.....
Det där med pojkvännen jag har bara en sak att säga: sj har varit nästan i samma situation som dig, bråkade, störde oss på varandra det blev som en rutin (kände mig som ett skit hela tiden- vist har man haft det bra ibland men det var inte ofta.
Varje gång vi gjorde slut eller bråkade så ville han ha mig tillbaka och jag tog honom flera flera gånger fast jag inte ville, för att jag var van vid det livet. 5 år av mitt liv har gått så- gör inte samma misstag som jag gjort(om du känner att nån gång ska det ta slut ///då kommer du bara att må dåligt)
Nu är det slut sen oct föra året/ jag undrar hur mitt liv hade set ut nu om jag gjorde slut vid första gången jag kände mig olycklig, 5 år av tårar och ångest för ingenting.
(Bara min åsikt) Var stark det kommer att bli bra,följ ditt hjärta.
KRAM