Inlägg från: Jasminaa |Visa alla inlägg
  • Jasminaa

Bröstförstoring 14

snart ska jag kolla på dr 90210 på tv 400 kollar på det varje kväll, brukar vara tjejer där som ska fixa brösten och det är alltid intressant att kolla på :) såg en för några dagar sen som hade 1800 cc :O hon skulle förminka dom , brösten var enorma.

• Jasminaa

Faanny: Nej jag tog 2 idag :( så jävla dålig är jag gud. ja får se hur det blir men om det läker igen tar jag inget nytt hål, vill nästan ta bort den. har redan bitit på den så att en jätteliten bit har gått bort från tanden

• Jasminaa

Faanny: en läkstav? är det en sån stav man fick precis när man gjorde det? Kanske inte bra att du inte bytt den för dom är rätt långa , det är inte bra för käken och tänderna

• Jasminaa

Nej men en vanlig stav du köper är inte så mycket kortare, jag tycker tom att den är förstor för mig sitter inte tajt alls, ja det är vad jag hört att det är skadligt för käken sen så ramlar tänderna av tidigare, fast inte nu medan du e ung :D

• Jasminaa

Jag är så himla orolig över min operation nu på tisdag , kan inte sluta tänka på det rökte 5 cigg idag inte bra :( jag vet inte vad jag ska göra är rädd att jag måste göra om en operation jag har bara inte råd med det och jag vill inte utsätta mig för det heller. Vill bara att det ska vara över någon gång och att allt läker som det ska mår så dåligt just nu.

• Jasminaa

shakynose: nej men jag kankse inte beöver göra en andra operation men blir så rädd att jag skulle behöva det ,det finns ju dom som behöver . vill inte vara en av dom

Platt88: tack :D jag vet inte om min läkare har några anmärkningar men jag har läst negativa saker om henne men så klart finns det positiva med. de som skrev negativt sa mest att de tyckte att brösten såg för små ut.

• Jasminaa

Garbo6: Joo jag lovar ska inte röka mer bara jag klarar en hel dag så tror jag det blir lättare. Jag tycker ockå det är synd att betala så mycklet och att allt ska gå fel pga rökningen men vi får hoppas att allt går bra :) snart är det dags, ska duscha ikväll med en sån svamp man fick med och imorgon på morgonen sne köra till öland :)

• Jasminaa

Garbo6: Jag ska försöka skriva och berätta hur det gick så fort jag kan :)

• Jasminaa

Tack så mycket allihop :D känns lite bättre nu och det kommer säkert att gå bra

• Jasminaa

Okej nu e det dags, ska in i duschen nu sen om en timme åker jag iväg, har inte kunnat sova så mycket inatt 4 timmar blev det. Blir väl att jag opereras vid 10-11 tiden. supernervös nu kan inte fatta att det är här nu kommer inte ha mina små bröst längre jag tog kort på dom igår som minne haha.. puss och kram från mig

Svar på tråden Bröstförstoring 14