Bröstförstoring 14
platt88: Jaha på så vis! Men du.. Jävlar vad bra du stavar för att bara ha bott här i 5 år. Du kanske lär dig fort :)Jag skulle nog inte ens kunna säga hej efter 5 år, är sämst i språk, haha..
platt88: Jaha på så vis! Men du.. Jävlar vad bra du stavar för att bara ha bott här i 5 år. Du kanske lär dig fort :)Jag skulle nog inte ens kunna säga hej efter 5 år, är sämst i språk, haha..
platt88: Oj det var inte dåligt! :) Själv läste man franska i tre år, och jag skojar inte om jag säger att jag inte kan enda mening. Läste spanska i två år, kan INGENTING. Hahaha!
Håller med dig, hoppas man får behålla trosorna på.. Men vadå, man kan väl inte ligga utan? Tänk om man har mens då? Läste om nån som hade binda, då blir det ju ganska omöjligt utan trosor :p
shakynose: Jag tror jag vet vad du menar! Haha.. :)
Jasminaa: Det är precis som du beskriver! Hon ska ha reda på allt, läser alla mina sms för att få reda på allt jag gör. Man kan ju tro att hon är kär i mej.. Det roligaste är att hela klassen stör sej på henne. Vi var ett gemensamt gäng i klassen på 5 tjejer, hon prata skit om alla till alla. Så två av dem har sagt upp kontakten med henne, hälsar inte på henne eller nåt. Samma sak med hennes gamla vänner (hon är 89a och gick om tvåan)alla de har sagt upp kontakten med henne. Då är det ju nåt fel på HENNE!
Jag har faktiskt börjat undvika henne mer och mer hela tiden. Är med andra i klassen istället. Men då skickar hon sms "Måste prata med dig sen.. Har jag gjort nåt?"
Plus att hon bara pratar om sig själv hela tiden. Hon har alltid något att klaga på, hon säger alltid att hon måste komma bort och att det är för mycket. Men ingen fattar vad det är som är så jobbigt. Hon har IG i varje ämne i 2an och 3an, ingen självdiciplin. Det värsta är att man alltid hamnar i samma grupp som henne, kan ju inte säga nej liksom ;S
Vill bara bort från henne. Hon gör mig deprimerad!!
KRAM
Tack platt88 och jasminaa för era väl valda ord :)
platt88: Ska du ta antibiotika i förebyggande syfte när du ska operara dig på proforma?
platt88: Jag TROR man får ett elektroniskt recept så man kan hämta ut på apotek, läste att flera hade fått det på proforma. Hoppas du får antibiotika, för det är ju bra i förebyggande syfte. En del bakterier blir det alltid oavsett hur noga kirurgen är.
Vad menar du? Om man får komplikationer så behöver man bara betala narkosen?
KRAM :) hihi
platt88: Men det är ju perfekt! :) Men är det bara för att du betalar 3.000 extra för det?
Hur mycket ska du betala för allt, 37.000 va?
Jag förstår det! Är så avundasjuk på dig.
KRAM
platt88: Då gör man klokt i att betala de 3.000 extra. Det är ju perfekt om det skulle hända nåt, betalar man bara för narkosen. Men gäller det enbart för kapselbildning?
Inte så jätte farligt ändå :)
platt88: Ja gör av dej imorgon då :)
Kram!