Inlägg från: platt88 |Visa alla inlägg
  • platt88

Bröstförstoring 14

Jasminaa:De ser jätte fina ut :) Du ska vara nöjd-jag är så avundsjuk !!! De kommer att falla i fickan snart,nästa vecka kanske - men slut resultatet ser du efter nå månad - ;)

Jag förstår att du blev rädd, blåmärket var ju ganska stort men den kommer att gå bort, tur att det inte var nåt farligt.

Gud så fint, det syns att musklar håller implant... de kommer att släppa så småningom. Jag skickar bilder när jag op mig klart :)

Krammm!!! :):):) Tålamod bara/ de ser jätte bra ut...

• platt88

Det är 4 dagar kvar fram till op dagen, är både glad och nervös...
    Idag gjorde jag inbetalning på 37 000 kr till kliniken, det är ändå mycket pengar- hoppas jag får 550cc som jag vill ha.

Jasminaa: Så bra att du börjat må bättre, ser du nå skillnad på brösten just efter op och nu?

Kram

• platt88

För er som är nya: Jag ska op mig på tisdag den 3 mars i Stockholm på proforma klinik, ska på konstellation samma dag som jag op mig.

Ett stor problem är stl, just nu har jag B- och vill ha 550cc men Michael Olenius gör inte så stora bröst åt gången.

Om någon op sig på proforma skriv gärna vad ni tyckte om kirurgen och hur mycket fick ni bestämma ????

Tacksam för alla svar jag får!

Kram

• platt88

Jasminaa: O så bra...., jag är faktiskt nervös tänker mycket, kan inte sova på nätter- min skräck är att när jag vaknar efter op och fortfarande har små bröst...
    Har mått dåligt tillräckligt länge pga stl av mina bröst och vill att detta ska ta slut efter en op.
    Kram

• platt88

Kickan70: Jag är 100 på att jag vill göra det här, är bara orolig att jag inte får det jag vill, Olenius sa att när jag ligger på op bordet så vet han hur mycket han kan lägga i-(just det att inte veta hur mycket/// åtm på ett ungefär gör att jag mår dåligt)och tänk om det är lite -typ 350cc då blir jag galen (det är min ända skräck som jag har just nu :(/tänker på det hela tiden...

Hur mycket har du lagt in och vilken stl hade du innan?

• platt88

TinkerBelle:Jag vet ...och just därför är jag orolig för jag är inte liten, jag är 173 och väger 74kr

• platt88

Jasminaa: Jag vill ha den stl som patient 452 på qvinna.info ,fast lite mindre häng än vad hon har.
    Hon väger mindre och är lite kortare än mig men (det är inte så stor skillnad på våra kroppar)jag skulle nöja mig med den stl.
    Vad tycker du? :)

Kram

• platt88

Jag är skit nervös, på måndag åker jag natt tåg och på tisdag op...
    Försöker att inte tänka på stl men det är väldigt svårt jag får nöja mig med det jag får.

Aminaaa:Jag har träffat tjejer som haft en A kupa och fått 550cc men då var det på citadell kliniken. Orkar inte planera andra op just efter jag op mig.

"Lånade hälften av pengarna till operationen".

Kram allihopa :S

• platt88

Francis: Jag har oxå B- kan du skicka bilder på dig så jag vet hur en 450cc kan se ut :)

Vore väldigt tacksam!
    shqipebegu@hotmail.com

Kram

Svar på tråden Bröstförstoring 14