• Faanny

Bröstförstoring 14

platt88: Okej! Jag tror det är samma sak med antibiotikan, att man får det i vissa fall. Vill du ha det?
    Men det är ju väldigt bra. Så man inte måste bekosta allt sånt själv..

Men har ni kommit fram till vad du ska ha för profil? Eller ska ni se det på op. dagen?
    Vad vill du ha? :)

Sen tänkte jag på en annan grej. De som jag sett har koksalt har fått skit snygga bröst, verkligen naturliga. Känns lite konstigt bara att de flesta har fått "häng" i sina utan att man väljer profil?

Kram!

• Faanny

platt88: De flesta tar ju hög. men jag tycker mellan eller låg är snyggare. Vi verkar ha rätt lika nu, jag vill iallafall ha mellan eller låg. Men det beror ju på vad man tycker är snyggast :)

Jamsinaa: Skönt att det inte var så illa!
    Hoppas det ordnar sig med allt annat också. Men som du säger, ibland kanske man måste tänka på sitt eget bästa.
    Tröstkramar :)

• Faanny

shakynose: Tack för informationen :) Jag tycker bara att de allra flesta som har hög profil har Beckham bröst :S

Sen hörde jag att om man har lite egen bröstvävnad, då är det bättre att välja högprofil?

Men hur ser koksalt implantaten ut då, eftersom man inte kan välja profil då?

Kram

• Faanny

shakynose: Tack för informationen :) Jag tycker bara att de allra flesta som har hög profil har Beckham bröst :S

Sen hörde jag att om man har lite egen bröstvävnad, då är det bättre att välja högprofil?

Men hur ser koksalt implantaten ut då, eftersom man inte kan välja profil då?

Kram

• Faanny

Jasminaa: Aa jag förstår :) Men den med mer diameter är det som en mellan eller låg profil?

Du vet inte vad du själv har för profil eller? Men hur mycket extra fyllde hon i dina?

Kram!

• Faanny

Jasminaa: Får jag också se bilder? :)
    Jag tror du inte behöver oroa dig, det tar lång tid innan man ser ett bra resultat.
    De ser säkert jätte bra ut :)

Min mail är: arvidssonfanny@hotmail.com

KRAM

• Faanny

Jasminaa: Jag tyckte de såg jätte bra ut :) Sååå avundsjuk på dig!
    De allra flesta "nygjorda" jag har sett ser väldigt mycket mindre ut än vad slutresultatet kommer att bli. De jag såg satt under hakan ungefär. Så jag tror inte du behöver vara orolig, du har ju lagt i ganska mycket ändå :)

Ångrar du dig?

KRAM KRAM

• Faanny

Jasminaa: Om du är orolig så vill jag inte ens veta vad jag skulle bli :S När jag gjorde min tatuering och fick utslag grinade jag, haha! :D

Kram på dig

• Faanny

platt88: Jag tycker det ser bra ut! :D

Svar på tråden Bröstförstoring 14