Någon som har lite hjärtris över?
Hej!
Tänkte bara höra om det är någon som råkar ha 2-3 skopor hjärtris över?
Har nämligen ingen lust o köpa en hel påse då jag behöver så himla lite...
Hej!
Tänkte bara höra om det är någon som råkar ha 2-3 skopor hjärtris över?
Har nämligen ingen lust o köpa en hel påse då jag behöver så himla lite...
Såg att det var någon i Köp & Sälj som hade lite över.
Dt är förresten konfetti, inte ris, bara tillverkat på rismjöl och socker, bland annat.
Jag mailade henne (ej fått svar än) men jag tänkte ifall ngn annan å hade, försöker få kontakt på alla vis :) Får väl baka ihop ngt själv snart, haha! ;) På marängsmet kanske, haha!
jag mailade en tjej som skulle säja .. skulle köpa 30 gram men 50 kr i frakt :-s lät mkt
Det finns ju bland annat på calligraphen - fast billigare ställen än där men minns inte nu va det heter.. men C kostar 249 + frakt för ca 100 skopor...
Jag skulle köpa 3 skopor för 60 kr.. oxå mkt med tanke på att en påse med 100 skopor kostar 180kr ca på det stället jag inte minns namnet på.. Får väl köpa en hel påse o sälja vidare själv snart... Typiskt att jag inte kommer på namnet nu då!
Festingen.se har 100 skopor ca för 250kr.. men va inte det stället jag tänkte på... Surt när man inte kommer på namnet...
kortdesign.se har oxå samma mängd o pris typ.. men fortfarande inte det jag tänkte på, HAHA!
Har nu köpt på konditoriet hjärtformat konfetti.. Perfekt! :) Gjort av socker.. :)