• momi boki

hissa och dissa tråden

nu öppnar jag en tråd för alla som vill hissa och dissa nåt, och jag vill börja med att dissa att en vanlig maniky ivanliga fall kostar 600 jag nämnde att jag skulle ha den inför mitt bröllop och opps då kostade de heltplötsligt 1350 kr

• Svar på tråden hissa och dissa tråden
  • momi boki

ingen som vill hissa o dissa idag inte

• Sååå lurade

Jag vill hissa att sonens kostym kom från USA idag och den är helt perfekt, mycket bättre än förväntat och kosta bara 400kr.

• Saggezza

Jag vill hissa posten som har en sån smidig butik där man kan beställa frimärken ifrån!

• momi boki

hade inte en anning att posten hade de =)

• Saggezza

momi boki: jag visste men aldrig haft en anledning att beställa så många frimärken tidigare men nu när jag hade en anledning så är jag glad över deras service

• momi boki

saggezza,, hehe det förstår jag

• momi boki

nu vill jag hissa mina blivande svärföräldrar som helt underbart erbjödsig hjälpa till med bröllopet,, kommer nog inte ta deras hjälp då de mesta snart är klart o vill heldre att dom ger lite extra i bröllops rese bidrag ,,, =) men dom e så underbara )

• momi boki

fick lite ångest för ja inte nämnde min mor o far som faktiskt står för maten =)

• kajw

Vill hissa och fira alla på BT som planerar bröllop. Så spännande!!!
    Vill dissa vissa BT-medlemmar som bara verkar svara på trådar för att få mucka med andra, istället för att konstruktivt och sakligt svara på frågan som ställts. Hur många trådar är det inte som spårat ur totalt på grund av detta? (barn på bröllop, överlämning av brud osv...)

• momi boki

jag vill dissa bt för att samma problem med hemsidan kvarstår som för sex mpnader sedan,, försöker nå hemsidan flera gånger i det kommer bara fram sidan kan ej visas ch sen blir jag utkasstade hur mpnga gånger som helst

• Saggezza

Jag vill dissa den som gjort dataviruset som just nu har tagit över min dator! Där alla våra bröllopsplaneringar finns... {#lang_emotions_cry}

• Saggezza

Min sambo försöker rädda den lille krabaten! Det är ju inte för intet man gifter sig med en IT-tekniker... {#lang_emotions_tongue_out}

• momi boki

heh edå har du lite hopp än så länge;)

• momi boki

jag vill passa och dissa alla som är så nedvärderande mot folk som vill ha de lite billigare bröllopet exp köpa lite billigare saker som blommor ikea lakan som dukar osv osv skricker ut sig att det skulle vara skit kvalite usch på alla dom

• Humlan66

Dissar min j*äkla rygg som helst plötsligt börja dumma sig idag göra ONT har verkligen ont och det värker. konstigt för det kom bara PANG

Hissar gör jag för alla duktiga här inne som man får massa tips av :-d

• Humlan66
    kajw skrev 2009-01-28 21:57:40 följande:
    Vill hissa och fira alla på BT som planerar bröllop. Så spännande!!!Vill dissa vissa BT-medlemmar som bara verkar svara på trådar för att få mucka med andra, istället för att konstruktivt och sakligt svara på frågan som ställts. Hur många trådar är det inte som spårat ur totalt på grund av detta? (barn på bröllop, överlämning av brud osv...)
    Håller med
  • chokladflingan

Dissa Farmor Gretas i stenungsund!!! Dom var jättedåliga, och tyvärr beställde vi våt bröllopstårta där. Fick fel fyllning i tårtan, men varken en enda ursäkt eler pengar tillbaka!

• chokladflingan

Oj ursäkta, "vår" tårta ska det stå... inte våt..!

• Lajsan
    chokladflingan skrev 2009-02-19 12:04:38 följande:
    Dissa Farmor Gretas i stenungsund!!! Dom var jättedåliga, och tyvärr beställde vi våt bröllopstårta där. Fick fel fyllning i tårtan, men varken en enda ursäkt eler pengar tillbaka!
    oj! där var jag på väg att beställa tårtan, men det blev ett annat ställe...
Svar på tråden hissa och dissa tråden