varför funkar inte bt
flera gånger om dagen blir jag utkasstad och föera gånger står det sidan kan inte visas blir totalt gaaaaaaalen
flera gånger om dagen blir jag utkasstad och föera gånger står det sidan kan inte visas blir totalt gaaaaaaalen
har märkt samma sak jag också. kan kanske hända att vi är så många ivriga brudar här samtidigt :)
Hahaha...vad lustigt att se att BT fortfarande har samma problem som för ett halvår sedan...eller mer
Eller tråkigt, kanske...?
"Hakuna matata"- det är ord som är bra!
mm fast det brukar ju vara vid 24.00 till 01.00 ungefär.. eftersom dom gör nått med sidan då!
Men igår så var det nerstängt hela natten!
dom borde verrkligen ta sig tid och åtgärda problemet efter som de funnits länge
det är ju inte så här på familjeliv, det är väl typ samma som sköter den eller?
Jag startade en sån här tråd för flera veckor sedan och en moderator kom in och noterade problemet. Men INGET har hänt ännu.
finns flera sånna här trådar och samma problem finns kvar sen minst 6 månader tillbaka, ja det är familjeliv som har samma sajt,,, blir verkligen galen på att sidan bråkar så himmla mycket
ingen moderator här
Jag är här.
Jag har gett alla svar jag kan ge i den här tråden: www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3246908.html