Inlägg från: sandraochmichael |Visa alla inlägg
  • sandraochmichael

Hur mycket är/var er budget?

jag kommer att ha 100 gäster, och då när jag sparat in på alla områden så kommer slutnotan bli ungefär 50000

• sandraochmichael

om du har excel kan jag skicka över våran, så kan du få en överblick på vad jag har inräknat i 50000..

• sandraochmichael

skicka just men glömde bifoga filen, kommer snart ett nytt =)

• sandraochmichael

och i mat kostnader, tro det eller ej, är det en buffé plus tårta och kaffe, och spriten så är det 1 fördrink+1glasvin till alla gäster och sen till brudparet för hela kvällen =)=)

• sandraochmichael

ooh just ja, glömde en till sak.
    hela budgeten har formler i sig, så ändra summor hej villt om ni vill så kommer den räkna ut resultatet auotmatiskt. bara ni inte ändrar där det står summa och kostnad totalt.
    sen är det två flikar, den första ni ser är verklighet, och den andra budget

• sandraochmichael

just precis, det är det som är tjusningen med excel =)=)

• sandraochmichael

tårta som någon annan än bruden gör (och då vanlig hederlig gräddtårta) och sen en buffé utan varma rätter utan mest plock mat peteér och annat smått och gott =) och spriten blir billig pga vi kommer åka kryssning innan med viking så fort dom lägger ut en gratis kryssning igen, så alcoholen köper vi där då lite billigare. och sen för att undvika för mycket kostnader så har vi sagt att gästerna får ta med sig egen alc. om dom vill fortsätta efter middagen.

• sandraochmichael

hehe skrev fel sorry =)=)
    2 glas vin eller öl för dom som ej gillar vin.
    whiskey eller liknande i kaffet efter

Svar på tråden Hur mycket är/var er budget?