Inlägg från: Red Scarlet |Visa alla inlägg
  • Red Scarlet

Kan man önska sig ett Nintendo Wii?!

hahah vad roligt, min m2b vill också bara önska sig elektronikprylar eller sådant "bra att ha" medan jag tänker mer på att det kunde vara roligt med sådant som man har kvar i många år och som man kan tänka på personerna som givit dem (typ en kristallvas el något)

Men det betyder ju inte att jag absolut vill ha 50 vaser heller, så ska man ändå ha en önskelista är det väl bara att skriva det ni vill ha? Jag hade nog delat upp det lite så att det fanns några alternativ som helst DU önskade dig, några som HAN och kanske några ni tänkt på tillsammans, och i olika prisklasser! Det behöver ju inte stå så utmarkerat men lite uppdelat iaf. Jag vet att min m2bs manliga gäster kommer att ge saker som blir lite mer riktade mot min m2b mer än mig, men det blir ju också personligare så tycker jag.

• Red Scarlet
    älskarlivet skrev 2009-02-01 10:18:00 följande:
    Fast, vad då att ha kvar något som minne i flera år? Jag vill inte ha en massa vaser som vi aldrig lär använda.. Däremot t.ex. ett nintendo wii har man ju också kvar som minne tycker jag.. Vi kommer framför allt önska oss presentkort på ticket, men kommer ha fler alternativ om någon inte vill köpa presentkort.. En resa försvinner ju, men det är ändå ett minne för livet. Vi älskar att resa!
    Nä men jag sa ju också att jag inte vill ha 50vaser, men kanske några ting som är lite mer speciella och som man kan ha kvar till guldbröllopet, men då kan man ju önska sig det och även lite mer 'förgängliga' ting. Nintendot kommer ju inte att hålla i 50år, men eftersom brudgummen verkligen vill ha det blir det ju en fin present!

Själv vill jag verkligen VERKLIGEN ha en sån här: www.coolstuff.se/Bug_Buster så att jag kan vara en god fru och inte skrika på min man så fort jag ser ett småkryp. Hade faktiskt varit en underbar bröllopspresent för mig ;)
Svar på tråden Kan man önska sig ett Nintendo Wii?!