Fotograf Stockholm
Jag behöver tips på riktigt bra fotograf i stockholm. Alla tips är bra tips.
Tack för hjälpen!!
Jag behöver tips på riktigt bra fotograf i stockholm. Alla tips är bra tips.
Tack för hjälpen!!
vi har kikat på dessa:
www.gerdemark.se
www.ozdeleau.com
www.lindisima.se
www.jennyblad.se fast hon är visst i göteborg
www.aliciaswedenborg.com
www.vdmfoto.se/
www.fotofabriken.se
Han heter daniel och är en sjysst prick!
Vi hade Karin skog på BilfKär, jättebra. www.bildkar.se
Vi har bokat Paulina Westerlind, en annan fotograf jag hört mycket gott om är Birgitta Grenfeldt.
Micaela Malmi på www.epicphoto.se är fantastisk! Hon tog våra bilder (länk finns i min presentation).
puff
Vår fotograf Linda var grym! Hemsida www.lindisima.se
Lite dyr kanske, men bilderna blev så bra, jag som aldrig blir bra på kort annars kunde bara välja och vraka bland alla snygga bilder
Åh jag vet hon är bra, men uppbokad vårt datum :(
Vad synd!
kategabor.se ska vi ha!
Jag hade en super duktig fotograf www.monikamanowska.com Hon jobbar snabbt och proffesionelt och ....jag har aldrig sett vackrare ut.
Nu ska vi bla träffa Kate. Det känns som en bra start. Tack för all hjälp. Fler tips är också Välkomna..
Vi hade Fotograf Sussi, www.fotografsussi.se. Skitnöjda blev vi, hon var så himla naturlig att jobba med och hade den rätta magin i sina foton enligt oss.
Om jag hade massor av pengar att lägga på en fotograf så skulle det blir Alicia Swedenborg. Hon tar magiska bilder! Men hon är dyr.
Har varit i kontakt med henne för en familjefotografering, och de är mycket mer rimliga i pris. Supergullig tjej så jag kommer boka henne för det så småningom.
Jag är övertygad om att jag har hittat den bästa
www.jonaldi.com läckra bilder till rimligt pris och högupplösta.
vi önskade oss en fotograf i brölllopsgåva och fick då Alicia Swedenborg. Vi är tacksam för alla underbara presenter vi fick under vårt bröllop men fotografen är nog den absolut bästa. En fantastiskt duktig fotograf som har fångat hela den rätta känslan på vårt bröllop och jag brukar ofta idag, 2 år senare titta på bilderna och samma känsla infinner sig igen.
Klockrena bilder och jag är så otroligt tacksam att vi har fina bilder på vår speceilla dag. Snåla inte när det gäller fotografen är mitt tips och titta närmare på det som alicia swedenborg fotat.
Puffar också för kategabor. Jätteduktig tjej.