• solhatten

Cimber air?? (till korsika)

Håller på att boka reguljär flyg till korsika och får upp en jättebillig resa (i förhållande till de andra)med bla Cimber air. NÅgon som har erfarenhet från dessa?
    Hur kollar man upp flygbolag??

• Svar på tråden Cimber air?? (till korsika)
  • lillsmulan

Jag har bokat dom genom jobbet, har inte varit några problem (förutoma tt man inte kunde ställa ut e-ticket, men det är nog ändrat nu). Men det är ju ett mindra flygbolag (undrar om det inte var dom som samkörde med SAS i Danmark?) HAr inte jobbat på över ett år, så minnet sviker. Är det byte i Köpenhamn på din resa eller? I sådana fall så är det ett danskt flygbolag åtminstone. Kolla hemsidan och googla på det...

• solhatten

tack för ditt svar. Ja vi ska åka från köpenhamn till nice och sen vidare. (bor i skåne). Har googlat men hittar inte så mycet intressant information.

• Mlle M

Jag har akt med dom flera ganger och tycker dom ar helt ok, allt ar valdigt smidigt, inte nagot fuss

• solhatten

...det låter ju som att man vågar beställa=)

• Mlle M

Absolut, det skulle jag inte tveka att göra,

• Zozo

Jag har flugit med dem flera ganger under sAS-flagg, mellan Luxemburg och Kastrup. Inga problem. Här är det ganska sma flygplan.

• Ninnispinnis

Cimber har nyligen köpt upp delar av Sterling, och har tagit över en del av deras flyglinjer. Absolut ett seriöst och bra flygbolag!

• lecaroline

Tack för tipset! Har letat efter något nytt sedan sterling konka

• Ninnispinnis

De kallar sig till och med "Cimber Sterling"

Hoppas ni får en trevlig resa!

Svar på tråden Cimber air?? (till korsika)