• Vita kallor

Vilken bukett skulle ni välja?

Jag har 3 enkla buketter i mitt galleri, jag kommer ha en champangefärgad klänning den är rosa i galleriet och våran dotter kommer ha den rosa lilla klänningen,vilken bukett tycker ni passar bäst till det?

Vad skulle ni uppskatta att dessa buketter var och en skulle kosta? Vill ha en ganska enkel och helst under 400 kr.

• Svar på tråden Vilken bukett skulle ni välja?
  • Fenixx

den med rosa gerbera gillar jag.
    har själv tankar att ha nån enkel med den blomman.

• passionsblomman

Den rosa! och vill du att varje gerbera ska synas lite bättre så ingen trycker ihop den andra, så kombinera dem med några Nejlikor som fyller ut lite emellan eller en rosa Hortensia.

Räkna med 450 -600 för en sådan, beroende på var du bor.

(Den med rosorna ligger på från 1000 och uppemot 2000, beroende på storlek och vilken ort.)

• anja1661

den rosa är klart finast!!!!!

• annakristina

Den rosa tycker jag!

• Kickis

Då bryter väl jag trenden och säger den mörka! Tycker den känns lite mer romantisk och så är det fint när det bryter av ordentligt mot klänningen. Är den gjord av enbart rosor eller är det pioner? Väldigt fin iallafall.

• Vita kallor

Tror att det är enbart rosor men att det är något annat grönt emellan.

Kickis skrev 2009-02-04 09:24:45 följande:
    Då bryter väl jag trenden och säger den mörka! Tycker den känns lite mer romantisk och så är det fint när det bryter av ordentligt mot klänningen. Är den gjord av enbart rosor eller är det pioner? Väldigt fin iallafall.
  • Vita kallor

Har mailat våran florist för prisuppgift, blivande maken tyckte den rosa men jag har dock inte bestämt mig ännu.

• Luucie

Om du ska ha champagnefärgad klänning så är den vita helt klart snyggast till det, tycker jag. Det blir lite bubbelgumm med den rosa...kanske lillflickan kan ha en rosa gerbera i handen?

Vore också dösnyggt med rosbuketten fast med vita rosor istället

Jag säger som passionsblomman brukar säga: det beror lite på vilken stil du är ute efter?

Svar på tråden Vilken bukett skulle ni välja?