• Starstruck

Hudvård

så...har beställt Exuviance produkter till min hud..e så jobbigt o veta vilket märke man ska välja efetrsom det tar tid att se resultat, det är individuellt,det kostar och det finsn miljoner märken. så nu till min fråga till er brudar=)

Vilket är det bästa ni provat(då ni sett resultat) av:

- ansiktstvätt/rengöring
    - dagcreme
    - nattcreme
    - ögoncreme
    - serum

nå? tyck till och ge mig och många fler råd!!

• Svar på tråden Hudvård
  • Baby S

Esteé lauders nattcréme, minns inte på rak arm vad den heter, men den cerisa byttan som doftar lite körsbärsaktigt. Den är ta mig tusan magnifik och värd de 900 pix som den kostar

Neutrogena ansiktstvätt, superbra och billig.

Peelingscrub brukar jag prova olika, minns sällan märkena, men huvudsaken att det peelar ordentligt och inte gör en torr.

Dagcreme brukar jag använda niveas vanliga, den är jättebra. Men har jag valmöjlighet så fortsätter jag med estee lauder även där.

• Baby S

Sorry, nu ser jag att du ville veta angående ett specifikt märke!
    Oh well, du fick mina favvosar iallfall då

• Kickis

Vichy - som finns på apoteket. Använder det märket i allt från rengöring till underlagskräm och är supernöjd!

• Starstruck

nej nej...inget specifikt märke...nämnde bara det jag har köpt nu=)

tack för dina svar!!!

• Baby S
    Starstruck skrev 2009-02-03 20:50:00 följande:
    nej nej...inget specifikt märke...nämnde bara det jag har köpt nu=)tack för dina svar!!!
    Ingen orsak
  • stinch
    Starstruck skrev 2009-02-03 20:42:23 följande:
    så...har beställt Exuviance produkter till min hud..e så jobbigt o veta vilket märke man ska välja efetrsom det tar tid att se resultat, det är individuellt,det kostar och det finsn miljoner märken. så nu till min fråga till er brudar=)Vilket är det bästa ni provat(då ni sett resultat) av:- ansiktstvätt/rengöring- dagcreme- nattcreme- ögoncreme- serumnå? tyck till och ge mig och många fler råd!!
    Jag använder också Exuviance, och för mig som har problemhy så har det funkat skitbra! Innan jag använt det har jag provat:

MD (funkade lika bra men var dyrare)
    Dermalogica (gjorde typ inte ett skit för min hy trots att det funkar jättebra för andra)
    Ole Henriksen (var jag aldrig riktigt nöjd med heller)

och självklart de "vanliga" märkena såsom L'oreal, Apoteket osv (vilket på mig bara genererar sämre hy!)

Så nu använder jag Exuviance ansiktstvätt, nattcreme dygnet runt nu på vintern när jag får torr hy, i vanliga fall dagcreme. Serum och ögoncreme använder jag inte.
    Däremot funkar Dermalogicas peeling jättebra för mig så den använder jag någon gång i veckan!
  • Starstruck

vad kul att höra positivt om exuviance...hoppas att det funkar bra på mig med. har dock ingen problemhy...men e ändå nervös över hur bra det komemr funka. det var inte så jättebilligt att handla=)

• stinch
    Starstruck skrev 2009-02-03 20:58:30 följande:
    vad kul att höra positivt om exuviance...hoppas att det funkar bra på mig med. har dock ingen problemhy...men e ändå nervös över hur bra det komemr funka. det var inte så jättebilligt att handla=)
    Det positiva som jag upplevt med Exuviance är att det gör min hudton jämnare (jag är inte röd på vissa ställen och vit på andra längre, om du förstår) och att jag har fått mycket mindre porer. Förutom det faktum att det tar bort mina finnar :D
    Om du använder dig av eBay kan jag tipsa dig om en säljare där som jag köper alla mina produkter ifrån. En ansiktsvätt är ca 100 kr billigare (inkl porto) från USA än vad den är i Sverige.
  • stinch

Glömde skriva att jag använt mig av Exuviance sen i juli förra året!

Svar på tråden Hudvård