• Love080830

Vårt bröllop i era händer

Hej!
    Såg att någon undrade över tv3.s nya serie "vårt bröllop i era händer" Serien startar vecka 10 och det är 10 par som gifter sig, ett par varje vecka.
    Jag och min man är med Vi blev såå nöjda med allt.. jag vill ha kontroll på allt, men ändå gick det såå bra att lämna över allt ansvar på familjen..
    vi blev mer än nöjda och hade ALDRIG kunnat ordna allt såå fint själva.
    Mvh Jeanette

• Svar på tråden Vårt bröllop i era händer
  • zeddy

Åh va roligt! Jag har längtat efter att det programmet ska börja!

detaljer tack

• Love080830

*fniss*
    ja,du.. vi får ju inte säga såå mycket...
    Men det blev mycket blod,svett och tårar för dom inblandade men såhär i efterhand tycker alla att det var en sjukt rolig upplevelse. Och vi fick ett bröllop vi aldrig skulle vågat drömma om. Och dom hade verkligen lyssnat på ALLT vi sagt och gjorde precis vad vi ville ha
    Jag är sååå nyfiken på serien och alla dom andra paren... Längatr sååå

• zeddy

jasså, va kul!!
    Jag förstår att du inte får säga så mycket...
    Betalade tv bolaget eller ni?

• Love080830

Vi fick betala själva faktiskt.
    Fast sen fick ju dom mera för våra pengar än vad vi själva hade fått, då dom fick mycket gratis.
    Dom förklarade att man skulle betala själv blandannat för att de ville ha par som verkligen VILLE gifta sig och inte bara par som ville vara med på tv och gifta sig gratis..
    Sen kostade det ju lite för våra familjemedelemmar också förståss för dom var tvungna att ta semester i 1 hel vecka.. :-O
    Så vi är våra familjer evigt tackasamma för allt de gjort för oss

• Krystal

ojösses...he he...om vi hade lämnat över anvaret till familjen (min eller hans spelar ingen roll) så hade det då int blitt mycke till bröllop tror jag... då dom verkar ha noll-intresse i det i vanliga fall...

• zeddy

Love080830: Ja, det är sant. Det finns säkert många som bara vill vara med i tv och kan tänka sig att gifta sig bara för det..

Låter som om ni hade det bra, vet du vilket avsnitt ni kommer att vara med i?

• Love080830

Hehe.. jo, jag kände likadant först och tänkte att mina föräldrar inte hade nått intresse i bröllop på det sättet heller.. Men vi hade ju de underbara programledar paret tillika festfixarna och stylisterna som i stort sett sa vad våra familjemedelemmar skulle göra.. så dom fick ju proffs hjälp
    Dessutom träffade vi ju programledarna först oxå och talade om hur vi ville ha det...

Näe, vi vet inte exakt i vilket program vi kommer att vara med.. Vi gifte oss som par 2 men sen kan dom ju slänga om ordningen hur som helst...
    Vi tänkte åka på en lite försenad bröllopsresa vecka 12 och man är ju orolig att det sänds just då... :-O vore såå typiskt....

• zeddy

Om det är så att det sänds då så går det säkert att kolla på det igen via hemsidan? Eller om ni kontaktar bolaget..

• Krystal
    Love080830 skrev 2009-02-04 14:26:58 följande:
    ... Vi tänkte åka på en lite försenad bröllopsresa vecka 12 och man är ju orolig att det sänds just då... :-O vore såå typiskt....
    Sätt videon på inspelning
  • Björkskog

Vad spännande att se fram emot!
    Ska verkligen boka in de datumen

• Lajsan

Åh de måste man se, inte långt kvar...

• Troll1

Tv 3 med all säkerhet. Undrar också när....
    Kanske får surfa in på deras hemsida.

Svar på tråden Vårt bröllop i era händer