Kostnad för vigsel i kyrka
Är det någon som vet vad det kostar med vigsel i kyrka?
Vi ska gifta oss i sommar och vill gifta oss i kyrkan, men vi har ingen
aning om vad det kostar?
Är det någon som vet vad det kostar med vigsel i kyrka?
Vi ska gifta oss i sommar och vill gifta oss i kyrkan, men vi har ingen
aning om vad det kostar?
men kyrkan är väl gratis??
Som sagt jag har inte en blekaste.. Men de kanske du har rätt i? Men prästen borde väl kosta iaf?
Kyrkan är gratis om du är med i svenkakyrkan och betalar den skatten som de flesta gör utan att tänka på det..
Japp, om någon av er är medlemmar så är det kostnadsfritt. Prästen hör till kyrkan. Om ni inte ska använda er av någon annan präst som inte hör till just den kyrkan. Då kan det kanske kosta extra.
Jaha, där ser man. Då har vi lyckats dra ner på priset för bröllopet ytterligare då..
Vart efter vi planerar så inser vi att ett fint bröllop inte alls behöver kosta skjortan =)
nej, det är allt runt omkring bröllopet som kostar. sorry!!
vi bjuder många på festen så mat och dryck är vår dyra del!
Vi hade sån tur att mamma och moster står för mat och tårta så vi sparade in massor med pengar på de. Sedan hittade jag ringen som jag vill ha för ca 1400kr och min fästmans låg ungefär lika i pris + att förlovningsringarna har vi redan.. Hittade även min klänning för 3300kr och kläder till honom för 1500kr.. Plus att jag får smink/hår/naglar gratis och lika så dukning och bukett.. Kan ju nästan inte bli bättre än såhär =)
Underbart! =)