• Claristar

Fotograf i skåne

Hejsan.

Det är så att det är hög tid att bestämma sig för en fotograf och vi har mycket svårt för det då vi inte vet vilka som är bra.

Men vi har hittat några som verkar intressanta men är dem duktiga???

Är det någon som har fotograferats av
    Thun phography??

Finns det andra runt höör,hörby området som är duktiga??

Tacksam för svar

• Svar på tråden Fotograf i skåne
  • 27juni2009

caroline L jacobsen (son???) i malmö är bra. hon tog min kusins bröllops bilder, underbara har hört att hon atr ca 5000 för en plåtning. har hemsida oxå

• Claristar
    27juni2009 skrev 2009-02-06 14:00:58 följande:
    caroline L jacobsen (son???) i malmö är bra. hon tog min kusins bröllops bilder, underbara har hört att hon atr ca 5000 för en plåtning. har hemsida oxå
    Vet du möjligtvis vad hon har för hemsida?? eller hur jag kan komma i kontakt med henne???
  • ellasundhagen

Jag hoppar in här, vi har också lite trubbel med fotograf & vem vi ska välja??! Vi bor i Malmö men kommer att gifta oss i Skanör eftersom min sambo är därifrån..!

Vi har bestämt oss att vi vill ha en fotograf som gör mer än "vanliga klassiska" bröllopsbilder..

Jag och min sambo skall gifta oss i September & vi är inte världsbäst på planering..... vi har varit i kontakt med Fotograf Mikael Stiller som har en stil som vi gillar, han har 1000 idéer och och vill bl.a. plåta oss i en eka i Skanörs hamn, låter super tycker vi! Vad tror ni, är det inte en rolig idé? Tänk om vi ramlar i???

Någon här som har fotograferats av honom?

www.mikaelstiller.com är hans hemsida...

Andra tips & idéer, någon??

/Ella - Ruskigt & Härligt (på samma gång) ....snart är det September....!

• Claristar

Tack för all er hjälp Tar gärna emot fler tips.

• Rogerstös

Annelie Malmgren, så hon kan jag väl rekommendera :)

• Raz

Vi ville väldigt gärna ha Jonas Thun. Men han var redan bokad. Han har gjort helt sagolika bilder till våra vänner. www.photography.se

Svar på tråden Fotograf i skåne