090808 nån mer?
Finns säkert en helt drös där ute som ska gifta sig den 8/8. Tänkte om man kunde följas åt lite :)
Finns säkert en helt drös där ute som ska gifta sig den 8/8. Tänkte om man kunde följas åt lite :)
Här är en till som gifter sig den 8aug!!181 dagar kvar!!!Jippiee!
åååh, du har börjat räkna ner....det har inte jag tänkt på!
Japp har är en till som längtar till augusti.
Vi gifter oss också 8 augusti! Har knåpat med inbjudningarn idag o ska på bröllopsmässa i morgon! Känns som att det inte är lika långt borta längre.
me too
Japp, här är en till, pysslat färdigt med inbjudningarna idag och äntligen är de färdiga. Har även kikat på ringar idag...nice! Imon är det 6 månader kvar...wiiiiie!
Vet ni vad tjejer i dag är det exakt 6 månader kvar, till dagen B
Shit tiden går mkt fortare än man tror....
Jaja, om mindre än ett halvår är man Fru då :)
Känns helt overkligt...
Vi sitter o knåpar på gästlistan för tillfället. Har iaf bokat "lokal" och kyrka. Lokal för vår del innebär ett bamsetält på 67 kvadrat i vår trädgård!!!!
Hur går det för er med planeringen? Jag känner mig faktiskt stressad måste jag erkänna!
Vi gifter oss också den 8/8 2009. Hoppas att det blir fint väder då!!
Vi gifter också den 8/8 2009. Hoppas att det blir fint väder då!!
Idag tjejer har vi 5 månader kvar tills vi blir fruar. Jag längtar så efter dagen B
Idag tjejer har vi 5 månader kvar tills vi blir fruar. Jag längtar så efter dagen B
Nu har jag köpt/beställt min klänning!!!! Jippie....
Jag ska gifta mig då :)
Jag har varit iväg och fått min klänning upp nålad. jag ska på om provning om en månads tid. Bild finns i galleriet om ni är nyfikna. Jag har fortfarande inte fått i väg inbjudningskorten. Jag har inte ens fått dem från kortdesign. Efter påsk ska vi skicka in hindersprövningen.
Ja då va det 4 månader kvar till vår stora dag. Jag ska hämta min ring till lönen. Hur går det för er andra.