• SochK

090808 nån mer?

Finns säkert en helt drös där ute som ska gifta sig den 8/8. Tänkte om man kunde följas åt lite :)

• Svar på tråden 090808 nån mer?
  • soffi73

Här är en till som gifter sig den 8aug!!181 dagar kvar!!!Jippiee!

• SochK

åååh, du har börjat räkna ner....det har inte jag tänkt på!

soffi73 skrev 2009-02-07 21:08:57 följande:
    Här är en till som gifter sig den 8aug!!181 dagar kvar!!!Jippiee!
  • MammaMiaa

Japp har är en till som längtar till augusti.

• Mangos

Vi gifter oss också 8 augusti! Har knåpat med inbjudningarn idag o ska på bröllopsmässa i morgon! Känns som att det inte är lika långt borta längre.

• Anmy

Japp, här är en till, pysslat färdigt med inbjudningarna idag och äntligen är de färdiga. Har även kikat på ringar idag...nice! Imon är det 6 månader kvar...wiiiiie!

• MammaMiaa

Vet ni vad tjejer i dag är det exakt 6 månader kvar, till dagen B

• AnnBo

Shit tiden går mkt fortare än man tror....

• SochK

Jaja, om mindre än ett halvår är man Fru då :)
    Känns helt overkligt...
    Vi sitter o knåpar på gästlistan för tillfället. Har iaf bokat "lokal" och kyrka. Lokal för vår del innebär ett bamsetält på 67 kvadrat i vår trädgård!!!!
    Hur går det för er med planeringen? Jag känner mig faktiskt stressad måste jag erkänna!

• W2B Blom

Vi gifter oss också den 8/8 2009. Hoppas att det blir fint väder då!!

• W2B Blom

Vi gifter också den 8/8 2009. Hoppas att det blir fint väder då!!

• MammaMiaa

Idag tjejer har vi 5 månader kvar tills vi blir fruar. Jag längtar så efter dagen B

• MammaMiaa

Idag tjejer har vi 5 månader kvar tills vi blir fruar. Jag längtar så efter dagen B

• MammaMiaa

• SochK

Nu har jag köpt/beställt min klänning!!!! Jippie....

• Mathilda haggren

Jag ska gifta mig då :)

• MammaMiaa

Jag har varit iväg och fått min klänning upp nålad. jag ska på om provning om en månads tid. Bild finns i galleriet om ni är nyfikna. Jag har fortfarande inte fått i väg inbjudningskorten. Jag har inte ens fått dem från kortdesign. Efter påsk ska vi skicka in hindersprövningen.

• MammaMiaa

Ja  då va det 4 månader kvar till vår stora dag. Jag ska hämta min ring till lönen. Hur går det för er andra.

Svar på tråden 090808 nån mer?