Fixa naglarna i Norrköping...
Vill göra en nagelförlängning till bröllopet. Är det någon som kan rekommendera något ställe i Norrköping som jobbar med gelénaglar?
Vill göra en nagelförlängning till bröllopet. Är det någon som kan rekommendera något ställe i Norrköping som jobbar med gelénaglar?
Kan varmt rekomendera fia på nailshop=) har gått hos henne i flera år och är supernöjd!
Vet du vad hon har för priser eller har du kanske rentav en webadress dit?
Jag gör tyvärr bara förstärkning men jag tror att de tar 695.- för hel förlängning. Någon hemsida vet jag inte om de har men telefonnumret är 011-188959. Till mitt bröllop gjorde hon jättefina bröllopsnaglar som jag fick mycket komplimanger för. Som sagt jag brukar gå till Fia men ägaren heter Helen och hon har oxå jättebra rykte i stan. Lycka till!
Tack så hemskt mycket!
Är det någon som har fler förslag?
Bufflo> var precis inne på deras hemsida www.nailshop.se och där står att de haft inbrott och pga det saknar de kontaktuppgifter till deras kunder. De vill att man ska höra av sig. Fast det kanske du redan visste?
Jag hörde det sist jag var där men tack ändå!!
Har nu tre salonger som jag ska ringa till imorgon och kolla priser och så. Tack än en gång för hjälpen!
Bufflo skrev 2009-02-08 21:48:45 följande: