Snygga coctailklänningar som tärnklänning
var kan man hitta snygga coctailklänningar? Jag har en bild i mitt huvud att jag vill ha två marinblå coctailklänningar till mina tärnor. Men hittar inga liknande någonstans. Tips någon?
var kan man hitta snygga coctailklänningar? Jag har en bild i mitt huvud att jag vill ha två marinblå coctailklänningar till mina tärnor. Men hittar inga liknande någonstans. Tips någon?
Jag hittade mina tänrklänningar på www.lightinthebox.com
Här finns några supersnygga;
www.lightinthebox.com/wholesale-Clothing-and-Apparel_c71
Tack! Helt underbara klänningar, nu får jag få hem mina tärnor och mäta så får de vara med och välja!
Hur fungerade det med leverans och så? var det knepigt?
Ja, visst är det härliga klänningar där? Har även beställt min brudklänning därifrån. Eller SKA beställa ;) Och priserna är helt fantastiska :)
Ja priserna var kanon! Funderar faktiskt på att ha två klänningar bara därför, en pampigare till vigseln och en "lättdansad" till festen. Fanns ju ett gäng lite nättare bröllopsklänningar som var hur söta som helst. Vad är det för klänningar du har beställt? *Nyfiken*
Den är jättevacker den klänningen!
Om du bor i Sthlm finns en skitbra affär med bra priser på ringvägen, wild roses heter den. Där köpte en av mina tärnor sin klänning och till min kompis bröllop har både jag + två av hennes vänner köpt sina klänningar där
Jag och mina bor ju då ett par mil norr om göteborg, men tack ändå! =)
på www.gojane.com/shop-by-category-formals.html finns oxå en massa fina klänningar till mycket bra priser, min syster beställde därifrån och klänningen var kanon fin och leveransen tog ca 1 vecka!
Där hade dom verkligen fina skor, känns som jag vill ha allihop!! haha.. får passa på att slinka ner ett par eller två om jag köper mina klänningar därifrån