• Kickis

Ska berätta för bästa kompisarna ikväll!

Ikväll ska jag berätta för mina två bästa kompisar att jag ska gifta mig! Har planerat att överraska dem lite. Då de båda två är killar har vi alltid på skoj sagt att när jag gifter mig ska de få vara tärnor och ha fe-vingar och fe-spön som det kan "tingelinga" omkring med längst altargången...

Så till kvällen har jag köpt två par vingar med tilhörande spön i rosa och lila som jag slagit in i fina paket. I ligger en liten lapp med frågan "Något planerat i oktober?" (då vi planerat ha vigseln).

Ska blir jättekul att se hur snabbt de listar ut vad det handlar om! När de väl gjort det ska vi fråga om de vill vara toastmasters.

Är alldeles förväntasfull nu och var bara tvungen att skriva av mig!

Hur har ni andra berättat?

• Svar på tråden Ska berätta för bästa kompisarna ikväll!
  • Svanboet

så himla roligt!

Lycka till!

• Lajsan

Hi hi, va kul! Berätta hur dom reagera.

• purjopillan

ha ha ha hysteriskt kul! jag hade velat vara en liten fluga för att se deras rektion!

• Kickis

Oh, de blev jätteglada! H. förstod direkt när han öppnade sitt paket medan P. satt som en liten fågelholk i några minuter - men med lite hjälp trillade sedan poletten ned. Efter det studsade de runt i sina söta vingar flera minuter och övade på hur man bäst svingade med spöt ha, ha, ha.

Ska försöka lägga in en bild på dem i sina vingarna i mitt galleri.

• ElMac

ååh så himla sött med fefingar och fespön. Måste kika i ditt galleri om du fått upp någon bild :)

Svar på tråden Ska berätta för bästa kompisarna ikväll!