• norpans mamma

Rim till toa korg

Är det någon som har en bra text att sätta på en sk toakorg, en där man lagt lite roliga förnödenheter till kvällen?

• Svar på tråden Rim till toa korg
  • zeddy

jag puffar!! Vill också veta!

• Fjosok

välkommen hit

men sitt inte ner och ...

• MV85

Kvinnor har varje månad sina dagar
    vi akut behov kan du här finna pluggar
    Om du inga barn vill få
    glöm ej sätta en sån här på
    ont i huvud eller fötter
    leta dig hit när du blir trötter

• EmMa09

Vi har bara skrivit:
    Käre gäst,
    ta vad du behöver ovh lämna resten,
    Skynda dig sedan tillbaka till festen!

• norpans mamma

Tack! Finns det fler förslag?

• propp

Vårt rim finns i mitt galleri!

• zeddy

Propp: Va fina ni var och vilket bra rim!

• Snuttis2

jag har hittat denna här på torget som jag tänker ta !!!!!!

ANNARS till toakorgen-
    När nöden hotar, tag det kallt
    - i denna korg finns lösningen på allt!
    Mycket kan gå snett under en fest, eller hur?
    Men här kan frisyren räddas med en hårsprayskur.
    Om skavsår, värk eller dålig andedräkt hotar:
    häng inte läpp! Nåt i korgen dig säkert botar!
    Här finns till exempel tops och Samarin
    och lite annat smått & gott för att på nytt göra dig fin.
    Tag det du behöver, men lämna resten
    och skynda dig sedan tillbaka till festen!

• Flisa80

Detta är första gången som jag har fattat vad en toakorg är. Har sett det diskuteras nån gång förut i en tråd, men fick aldrig svar på vad det var. Now I got it!

Jättekul idé med toakorg, det har jag aldrig varit med om på bröllop faktiskt, trots att jag varit på 10-15 stycken...

Men vad ska man lägga i då? För detta tänker jag definitivt göra.

• MV85
    Flisa80 skrev 2009-02-22 13:07:44 följande:
    Detta är första gången som jag har fattat vad en toakorg är. Har sett det diskuteras nån gång förut i en tråd, men fick aldrig svar på vad det var. Now I got it!Jättekul idé med toakorg, det har jag aldrig varit med om på bröllop faktiskt, trots att jag varit på 10-15 stycken... Men vad ska man lägga i då? För detta tänker jag definitivt göra.
    *Huvudvärkstabletter (förslagsvis ipren eller ibumetin som är ofarliga i kombination med alkohol till skillnad från alvedon och panodil)
    *plåster
    *samarin/novalukol
    *genomskinligt nagellack (bra att stoppa maskor med så klart)
    *tamponger i olika storlekar
    *hårspray
    *tops
    *bomullspads/bollar
    *minttabletter
    *tuggumin
    *kondomer

sen beror det ju på hur dyra grejer man vill lägga i, vet att någon sagt att de ska lägga i strumpbyxor o sånt, men det tycker jag känns lite överkurs...
  • Flisa80
    MV85 skrev 2009-02-22 13:13:18 följande:
    *Huvudvärkstabletter (förslagsvis ipren eller ibumetin som är ofarliga i kombination med alkohol till skillnad från alvedon och panodil)*plåster*samarin/novalukol*genomskinligt nagellack (bra att stoppa maskor med så klart)*tamponger i olika storlekar*hårspray*tops*bomullspads/bollar*minttabletter*tuggumin*kondomersen beror det ju på hur dyra grejer man vill lägga i, vet att någon sagt att de ska lägga i strumpbyxor o sånt, men det tycker jag känns lite överkurs...
    Bra förslag, tack!
  • burnisen

Hur har ni de? Har ni fler än en toa eller har ni ett stort rum med fler toaletter? Vi kommer ha 3 eller 4 har ja för mig ska man ha en i varje toalett då?? eller har ni bara i damernas? Ska man dela upp toaletterna i damerna o Herrarnas kanske?

• FrökenP

På ett bröllop som jag var på hade dom det på en bänk i anslutning till toaletterna.. Och då hade dom ramat in rimmet och ställt det på ett litet tavelstativ.. väldigt gulligt faktiskt!

• norpans mamma

Vi har 2 toaletter och tänkte göra 2 korgar.

Svar på tråden Rim till toa korg