• lecaroline

23 Maj 2009

Halloj!

Jag tyckte att vi var en hel del som gifter oss den 23 maj 2009. Är det fel att ha en egen tråd kanske?

Vore skoj att kunna följas åt den tiden som är kvar, lite nedräkning och hålla koll på varandra. Vad tycker ni?
    Vi fortsätter här...

• Svar på tråden 23 Maj 2009
  • lecaroline

Den andra hade stängts så jag gjorde en ny.
    Det sista vi pratade om var 100 dagar kvar. Nu då 99! : )

Och jag har inte heller fått iväg inbjudningarna, men innan veckan är slut ska de iväg..

• Hemlig2009

Vad kul! Är det verkligen 3 mån sen jag startade den andra? Jisses, det har gått fort och det är i princip lika långt kvar bara.

Imorgon får vi våra förlovningsringar. Ska bli så himla kul! Tårta och blomsterdekorationer står på listan att kika på. Samt att bestämma hur vigselprogram, fesprogram och placeringskort ska se ut. Kan inte bestämma mig!

• paulaner

Jag har beställt min ring idag!!! En sak till att bocka av, bland alla 100 saker som återstår..... Näst på tur står att skicka ut inbjudningarna, det är verkligen dags! Hoppas kunna fixa det i helgen.

• lolca

I morgon ska jag och min blivande man proväta vår bröllopsmeny! Är väldigt nyfiken över det. Tror att vi har valt mycket god mat!

Vi skickade ut inbjudningarna väldigt tidigt, redan i november, men nu har vi fått svar från alla utom 3 par. Ingen har tackat nej än!

• paulaner

November!!?! Ge mig mer stress...

• Jojjo82

Jag hänger också med i den här tråden!

• Moninan

skickade inbjudningarna i måndags och folk har redan börjar höra av sig!!! Skulle egentligen ordnat med frisyren idag, spåna ideer osv men är sjuk... Tråkigt eftersom jag har väntat länge att få träffa henne och kunna boka. Men men..

• lolca

Bra att vara ute i god tid =)

paulaner skrev 2009-02-12 19:54:33 följande:
    November!!?! Ge mig mer stress...
  • helle78

Jag hakar också på här om det är ok

Vi pratade med församlingen idag och fick reda på vilken präst och musiker som är inbokad, till vår stora lycka är det dom vi hoppades på. Den mest "ungdomliga" prästen och en nyanställd musiker som precis är färdigutbildad. Det känns toppen med tanke på att vi gärna vill forma vigseln lite själva och inte bara ha de traditionella inslagen.

Vi fick dessutom telefonnummer till det andra brudparet som gifter sig samma dag, så nu kan vi prata med dem o samordna ev blommor i kyrkan o så.

• Moninan

idag så ordnade min svågers flickvän en perfekt brudfrisyr!! Blev exakt som jag hade hoppats. Så nu ska hon göra min frisyr! Blev paff måste jag säg... Trodde inte att det skulle ordnas på detta vis. Vilken tur att jag var sjuk och inte kunde träffa frisörskan idag.

Svar på tråden 23 Maj 2009