• Humlan66

Fler än jag som är less på alla *privatpersoner* på BT köp&sälj

Ja som rubriken lyder,fler än jag som är less på dessa som annonserar som är uppenbara företagare med egna webbsiter ??

Det droppar in DAGLIGEN och flera gånger per dag att en å samma person annonserar och dom är ju flera stycken och jag tycker det är ruskigt störande

att se samma klänningen osv dyka upp gång på gång.suck

Klart anmäla kan man ju,men hur mkt det görs åt saken man kan ju undra

Fler som finner det störande ?

• Svar på tråden Fler än jag som är less på alla *privatpersoner* på BT köp&sälj
  • guldlockm

Jag håller helt och fullt med dig, det har blivit så mycket sämre den senaste tiden, det borde finnas två flikar som på blocket med privat och företagsförsäljning.

• Humlan66

Javisst och vet att en tjej har tagit bort webbsiten och kallas sig bara vid förnamnet men det är ju så genomskinligt

• Björkskog

Jag håller med till fullo!
    Men om vi är flera som dagligen går in och anmäler annonserna så kommer det att bli jättemånga anmälningar och då kanske det händer något?

• Humlan66

jag har anmält flera stycken men samma namn dyker upp igen och igen, så är det nån nytta ?

• Björkskog

Jag tror på utmattningsprincipen men det är jobbigt...och känns destruktivt men det ÄR irriterande med dessa annonser. Jag har också anmält och kommer att fortsätta

• Humlan66

Bra *s* då kör vi på det då ;)
    om det inte fanns risk för varning så skulle jag nämna några av namnen

• Björkskog

Yes go for it

Hörde om en tjej för några år sedan som hotades om böter tror jag det var för att hon annonserade en massa nya klänningaar.

• Humlan66

Åhh men det skulle ju vara bra det o dom åkte på böter ? menar varför ska dem annosera gratis här ? Fast ena tjejen har många sina annonser på blocket har jag sett

• Björkskog

Aha, men där kan hon få hålla till för där måste hon i alla fall betala för att annonsera.

• Humlan66

Nu dom senaste dagarna har det bara RASAT in annonser från dom här 2 personerna som annonserar mest på BT köp & sälj ,en och samma klänning dessutom flera gånger. Kan inte säga hur irriterande det är att klicka fram samma kläder hela tiden och från samma säljare.Tidskrävande med , spceiellt då Bt krånglar då många är inne samtidigt

När jag går in på BT köp och sälj så gör jag det för att köpa från en PRIVATPERSON inte från nån som har webbutik ( som dessa personer har ) osv. Då kan jag lika gärna söka reda på dom själv direkt eller hur

Hoppas verkligen det görs nått åt detta snart

Svar på tråden Fler än jag som är less på alla *privatpersoner* på BT köp&sälj