• troddealdrig

Brudtärna i byxor?

Går det att ha en brudtärna som har byxor?

Jag kan inte komma på att jag någonsin har sett min kompis i kjol eller klänning under vår ca 30 vänskap,
    så om jag ska ha en brudtärna funkar detta isf?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-14 14:04
    Det ska stå 30åriga vänskap.....

• Svar på tråden Brudtärna i byxor?
  • novia72

Tänk så här: Vad härligt att vara ensam om något...va´coolt!!!- säger jag bara!!! Det kräver JU SIN KVINNA att gå i byxor på bröllop!! ;)

• 20090725

håller med novia72....

sist jag serverade på ett bröllop hade tostmadamen byxor på sig, skit coola va dem, jag reagerade inte på att det va byxor utan att de passade henne så fruktansvärt bra...

kör på det, säg det till täran att hon gärna får ha byxor, så e det ju upp till henne om hon hellre vill ha kjol eller klänning på sig, hon kanske tycker det skulle vara jätte kul att ta på sig en kläning bara för att hon "måste" eller skall vara så på bröllop... ge henne valet iallafall, men låt henne bestämma

• Vill nu

Min tärna är en "byx-tjej", men hon tyckte det kändes ännu mer extra fint att få ha finklänning fast hon i vanliga fall inte gillar det, så fråga henne hur hon vill ha det!

• Livsvinst

Självklart går det! Hellre en tärna som känner sig bekväm och vacker än en som har något hon känner sig obekväm och ful i

Det blir nog jättebra!

Lycka till!
    Joanna

www.livsvinst.se

Svar på tråden Brudtärna i byxor?