• ALLIMA

Skor till vinterbröllop?

Jag är inne på att köpa tunna , vita skinnstövlar till vårt vinterbröllop. Då kan jag kanske ha dom både under fotograferingen ute i snön, i kyrkan samt på festen? Tänker mig kunna ha användning av såna skor även efter bröllopet också. Jag är ingen som går i klackskor till vardags så därför tänker jag mig denna lösning. Hur gör ni? Tips tack!

• Svar på tråden Skor till vinterbröllop?
  • haennish

Jag kommer nog köpa vanliga vita klackskor och sen sula om dom hos en skomakare så att de inte är så hala... Sen kommer jag kanske ha ett par vinterskor med som reserv till fotograferingen om man ska ut i snön... :) Tänkte hålla lite utkik nu när man rear ut alla vinterskor... :)

• Svanboet

Jag kommer ha en par "finskor" till festen - lite mer typiska brudskor och sedan ett par rejäla vinterskor som är vita under fotografering och transporter. Hade funderat på vigsel ute men nu lutar det mer mot inne så då blir de "vanliga" skorna då med.

• Comfortably numb

jag kommer ha varma vita stövlar till utomhusfotograferingen, och sen vita ballerina skor till vigsel och middagen finns bilder i galleriet!

• ninni84r

jag kommer också ha varma vita vinter stövlar ute under vigseln och sen vita ballerina skor på festen

• Karin75

Jag hade mina underbara "weddingboots" som jag beställt från Kina. Vita stövletter i skinn, dom hade jag hela dagen även under fotograferingen. Så skööna
    Jag letade ihjäl mig efter skor för vinterbröllop, finns inte att få tag på något i Sverige. Hitta dessa till sist på duosheng.cn
    Jag säljer dom nu, så dom ligger i Köp och Sälj, gå in själva och kolla. "Weddingboots för Vinterbröllop stl 39"

• ALLIMA

Im yours : Tack för tipset!

• linvinter

Vilka häfta stövlar! Och Ballerina skorna var jättefina! Man blir ju avundsjuk, kommer aldrig hitta så fina skor i min storlek.

Comfortably numb skrev 2009-02-16 14:02:02 följande:

jag kommer ha varma vita stövlar till utomhusfotograferingen, och sen vita ballerina skor till vigsel och middagen finns bilder i galleriet!
  • Comfortably numb

gifte oss li lördags och jag var riktigt tacksam över de varma skorna, gorde ute-fotograferingen mkt behagligare! och att kunna byta till balerinaskorna inomhus sen kändes helt rätt

Svar på tråden Skor till vinterbröllop?