Bröllopshemsida
vilken sida tycker ni är bäst att använda som bröllopshemsida? Bröllopstorget, Allt om bröllop, Weddingannouncer med flera. Vilken väljer ni?
vilken sida tycker ni är bäst att använda som bröllopshemsida? Bröllopstorget, Allt om bröllop, Weddingannouncer med flera. Vilken väljer ni?
Jag valde inget av ovanstående. Jag valde www.weebly.com vilket är en hemsida där man kan göra precis som man vill eftersom det inte är bundet till just bröllop.
vi kommer välja www.brollopshemsida.se när det är dags. Känns skönt att anlita någon annan...
Vi valde BT:s sida, det kändes enklast. Hade iofs varit trevligt med weddingannouncer (så hade man väl kunnat skräddarsy den mer, på BT:s sida saknade vi t.ex. någon rubrik som vi gärna skulle haft med), men jag vet inte hur mycket jobb det behövs för att göra en sida där, det kändes lättare att fixa här på BT när vi ändå är medlemmar här.
weddingannouncer
Ja, jag tycker att bröllopstorgets sida har lite för många begränsningar. Men det som är superbra är önskelistan!
Men du kan ju bygga upp en egen hemsida och länka till önskelistan på bröllopstorget...
Vi valde www.brollopshemsida.com när vi gifte oss.
Vi vart supernöjda och har kvar vår bröllopshemsida än idag
fast vi gifte oss för 2 år sen:)
Jag ska så småningom sätta min dataingenjör till blivande make i arbete och göra en helt egen hemsida :)
Det var det jag gjorde på Weebly. Kunde ha satt den blivande i arbete men jag gjorde det hellre själv *kontrollfreak som jag är...*
Nu har vi valt hemsida. Det blev www.alltombrollop.com