• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Ankan80

Ja, och givetvis roligt att dina värden såg bra ut!!

• passionsblomman

...för att inte tala om hur f*n man ser UT när man vaknar efter att ha både gråtit OCH sovit dåligt och för lite! Man KAN ju hålla sig för skratt om man råkar titta i en spegel.
    -Så idag tittar jag inte!

• ingenjörsbruden

Tack för styrkekram! Den behövdes verkligen!

Va skönt att fler ska surpla socker i två omg....jag kommer att vara helt prillig med så mkt socker i kroppen .....*pjoingpjoingpjoing*

Hatar osså att somna osams....dock så slocknar maken alltid direkt så det är bara jag som lider.......

Kunde inte somna om i morse när maken gått till jobbet så jag gick upp 6 o förberedde kvällens mat...ugnsrostade rotfrukter o kyckling...tvättade en maskin med 60 tvätt...tömde diskmaskinen...
    maken kommer def att ha dåligt samvete i kväll!

• Ankan80

Åhhh...denna veckan är det magnum-glass som gäller. Väldans gott men väldans farligt....köpte igår med....men i morgon måste jag slå mig på fingrarna!!!

• passionsblomman

Idag fyller min son 8 år....
    ...så då måste jag nog tyvärr köpa sådan där liten söt Schwarzwald-tårta som fins i frysdisken....
    (hur stavas den där tårtan egentligen???)

• Ankan80

Mmmm...nice!...(tror det är rättstavat!)

passionsblomman skrev 2009-02-17 13:01:02 följande:
    Idag fyller min son 8 år.......så då måste jag nog tyvärr köpa sådan där liten söt Schwarzwald-tårta som fins i frysdisken....(hur stavas den där tårtan egentligen???)
  • passionsblomman

Visst? Och vet ni: Mammor FÅÅÅR köpa tårtor utan att alls behöva baka och baka själva-så det så!

Ankan80 skrev 2009-02-17 13:04:40 följande:
    Mmmm...nice!...(tror det är rättstavat!)
  • Ninnispinnis

Min man i ett nötskal!

ingenjörsbruden skrev 2009-02-17 11:59:05 följande:
    Hatar osså att somna osams....dock så slocknar maken alltid direkt så det är bara jag som lider.......
  • Ninnispinnis

Är det inte därför vi hänger i den här tråden?

passionsblomman skrev 2009-02-17 13:15:37 följande:
    Visst? Och vet ni: Mammor FÅÅÅR köpa tårtor utan att alls behöva baka och baka själva-så det så!
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)