• Alexessories

Liljor blandat med rosor?

Vad tycker ni om den blandningen? Har ni några bilder? Är det någon mer som ska ha liljor och rosor i buketten?

• Svar på tråden Liljor blandat med rosor?
  • passionsblomman

Jättefint! liljor borde användas mer! det finns MASSOR av sorter och färger! Snyggt med en rätt stor rossort till!
    Helst med lite volym och luft mellan blomorna!

• Alexessories

passionsblomma:
    Precis så tänker jag! Vill ha stora rosor.

• chokladflingan

Riktigt mörka rosor, tillsammans med stargazer liljor är jättesnyggt!!! (stargazer- vit och cerise)

• passionsblomman

Jättefint är jag helt säker på att det blir! Har du tankar om färger? jag har lite rossorter i mitt galleri, och flera av dem är stooora!

Alexessories skrev 2009-02-18 12:39:15 följande:
    passionsblomma: Precis så tänker jag! Vill ha stora rosor.
  • Alexessories

passionsblomman:

Vad mycket fint du har i din galleri!

Stargazer liljor har jag tittat på, visste inte att de hette så, jättefina, finns det rosor i samma cerisa färg som dessa liljor har i mitten?

• Alexessories

En lilja är den första blomman jag någonsin fått från min M2B, den är den självklara valet i min bukett. Annars är jag inte så duktig på blommor, men har alltid älskat rosor.

• passionsblomman

Finns rosor i alla upptänkliga nyanser faktiskt!

Vad fint med tanken på din man där i blomvalet! Särskilt men tanke på att gamla troaditionen är att mannen köpte buketten som smycke och gåva till sin brud på bröllopsdagen!

Alexessories skrev 2009-02-18 13:07:06 följande:
    passionsblomman:Vad mycket fint du har i din galleri!Stargazer liljor har jag tittat på, visste inte att de hette så, jättefina, finns det rosor i samma cerisa färg som dessa liljor har i mitten?
  • Alexessories

Tycker jag med att den kan bli mycket finare, vill inte ha den så mycket på höjden som hon hade.

• passionsblomman

Nä, preciiiis! Den ser lite ut som en tårta!

Alexessories skrev 2009-02-18 17:37:50 följande:
    Tycker jag med att den kan bli mycket finare, vill inte ha den så mycket på höjden som hon hade.
Svar på tråden Liljor blandat med rosor?