Liljor blandat med rosor?
Vad tycker ni om den blandningen? Har ni några bilder? Är det någon mer som ska ha liljor och rosor i buketten?
Vad tycker ni om den blandningen? Har ni några bilder? Är det någon mer som ska ha liljor och rosor i buketten?
Jättefint! liljor borde användas mer! det finns MASSOR av sorter och färger! Snyggt med en rätt stor rossort till!
Helst med lite volym och luft mellan blomorna!
passionsblomma:
Precis så tänker jag! Vill ha stora rosor.
Riktigt mörka rosor, tillsammans med stargazer liljor är jättesnyggt!!! (stargazer- vit och cerise)
Jättefint är jag helt säker på att det blir! Har du tankar om färger? jag har lite rossorter i mitt galleri, och flera av dem är stooora!
passionsblomman:
Vad mycket fint du har i din galleri!
Stargazer liljor har jag tittat på, visste inte att de hette så, jättefina, finns det rosor i samma cerisa färg som dessa liljor har i mitten?
En lilja är den första blomman jag någonsin fått från min M2B, den är den självklara valet i min bukett. Annars är jag inte så duktig på blommor, men har alltid älskat rosor.
Finns rosor i alla upptänkliga nyanser faktiskt!
Vad fint med tanken på din man där i blomvalet! Särskilt men tanke på att gamla troaditionen är att mannen köpte buketten som smycke och gåva till sin brud på bröllopsdagen!
Hittade bild på buketten som danska prinsessan Marie hade, jag tror faktiskt att det är just liljor och rosor i den.
www.svenskdamtidning.se/Temp/imageresize/427641117_323.jpg
Visst är det det!
Fast ärligt talat tycker jag det går att göra snyggare..
Tycker jag med att den kan bli mycket finare, vill inte ha den så mycket på höjden som hon hade.
Nä, preciiiis! Den ser lite ut som en tårta!