• MW 090829

Erfarenhet av DJ Smak Produktion.STHLM?

Har någon av er anlitat detta företag och i så fall blev ni nöjda?

• Svar på tråden Erfarenhet av DJ Smak Produktion.STHLM?
  • fiafliza

Nja.. det finns DJ-förmedlingar i Stockholm som är mycket bättre.
    Vad är du villig att betala?

• Cecilia780

Hej! Jag är också intresserad av detta bolag. Har prelbokat dem till en spelning i Halland. Har bra kommunikation med dem, de svarar snabbt o har bra svar...  Så än så länge är allt frid o fröjd. Men vore kul o höra om någon vet hur själva MUSIKEN funkar.

• Cantaton

Jag har inte anlitat dem som DJ:s, men de har skött ljudet åt mig när jag sjungit vid tillfälle. Det gick väldigt bra och de var trevliga, tillmötesgående och kunniga.

• Johan137
    Cecilia780 skrev 2011-02-23 10:59:45 följande:
    Hej! Jag är också intresserad av detta bolag. Har prelbokat dem till en spelning i Halland. Har bra kommunikation med dem, de svarar snabbt o har bra svar...  Så än så länge är allt frid o fröjd. Men vore kul o höra om någon vet hur själva MUSIKEN funkar.
    Under förutsättning att man inte bryr sig om man har levande musik eller inte, allts om DJ känns mer rätt för en, så tror jag inte själva musikleveransen kan variera så himla mycket mellan leverantörer. Press play liksom ;)

Men det som nog kan diffa mycket är seriositet och erfarenhet. Att man hör av sig, att man kommer rätt förberedd och i tid etc. Det är det jag tycker man betalar för - proffsighet!

På den punkten tror jag inte SMAK är så mycket sämre än någon annan.  
Svar på tråden Erfarenhet av DJ Smak Produktion.STHLM?