• Diz

helsingborgare!

Jag har inte varit i vinslöv ännu, så jag ska inte säga något om den. Däremot vet jag att anina har eller iaf har haft Lilly klänningar billigt, de säljer dem för det danska priset, fast i svenska pengar, vilket ju innebär 40-50% rea ungefär, vilket inte är helt fel.

Ska också påpeka att det finns en del butiker i malmö, en strax utanför höganäs och en bröllopskoordinator i billesholm (jättetrevlig!).

• Diz

Nu har jag varit och prövat klänningar i vinslöv, bra service, stort utbud och trevlig personal.

Jag provade med L, hon var trevlig, lyssnade på mina idéer och tog sedan fram en bunte klänningar som vi prövade. Tre utav dem gillade jag riktigt mycket, och de står jag och väljer mellan nu.

Enda negativa jag har att säga är att det var lite dåligt utbud på de "udda" storlekarna, det är svårt att föreställa sig hur klänningarna ser ut när man inte prövar i rätt storlek. Men så är det nog på de flesta ställen antar jag...

En rolig sak är att karlarnas avdelning är lika stor som tjejernas, det förväntade jag mig inte.

• Diz

Jag kommer att köpa i "vanlig" affär, om det är någon som hittar några söta små mörklila skor någonstans, hojta!

• Diz

Hej du!

Jag bor ju också i Ekeby för tusingen!

Vi funderade på att ha festen på flamman, men vi vill inte ha catering, så det sket sig... Vi funderar nu på att hyra folkets park i billesholm, men vi har inte varit där och kollat ännu, annat än utifrån. Om man kan ha dukning i dansbanan så är det nog där vi kommer att vara.

Kul med fler som ska gifta sig här ju! Då har man någon att kolla av med, har du tips på florist tex så mottages det tacksamt. (funderar iofs på att kidnappa lilla passionsblomman, men det är bra att ha en plan B )

• Diz

Jag är också intresserad av en bra, SERVICEMINDED (jobbar själv med service), "lagom" dyr florist.

Svar på tråden helsingborgare!