Vad kostar tårta?
Vad kostade era/ kommer eran tårta att kosta per bit? Jag vill gärna också veta vad ni ska ha för tårta :)
Vad kostade era/ kommer eran tårta att kosta per bit? Jag vill gärna också veta vad ni ska ha för tårta :)
Vår tårta kommer gå på 1500 för 75 bitar i fem våningar. Riktigt bra pris jämfört med allt annat jag kollat på. Stackars syrran fick punga ut 4500 för en 100 bitars eftersom jejen som skulle gjort deras tårta ringde två dagar innan och ssa att hon inte hann =/
Vår ligger FRÅN 45:-/bit... O det är innan vi börjat påverka innehåll och utseende.
Vi kommer att beställa vår tårta från Coop konsum, de har väldigt fina bröllopstårtor i så många våningar man önskar, men då får man inte välja innehåll, det är vanlig prinsesstårta. Vi betalar 1800:- för 80 personer.
Vi har inte så stort urval i Värnamo så en vanlig prinsesstårta går på 39kr/biten o jag har hittat en i halmstad som tar 48kr/biten och en i laholm som tar 55kr/biten (sen tillkommer mkt för leverans till värnamo) jag tror det beror mkt på var man bor och även vad man vill ha för tårta vill man ha en prinsesstårta kan man hitta billigare men vill man ha en lite pampigare tårta får man nog räkna från 45 och uppåt (som sagt beror nog på var du bor)
det kanske inte framkom i det övre innlägget att de andra två priserna är på tårtor som man själv bestämmer hur de ska se ut och inte prinsess
Hej
Har ni tänkt på att man kan ringa skolor som tex livsmedelsprogrammet..
Har själv gjort det i dag o det skulle kosta 20 kr biten.
35:- biten. Jättefin tårta! Baylies och grädde och sugarpaste utan på.
vi ska ha mousebakelser, får det gjort av bageri och konditori-programmet på gymnasiet i närheten, betalar 17 kr bit!
Vi ska ha vit princesstårta, 18 kr/bit från ett konditori
Vår tårta kommer att kosta 26-28kr/bit och då får vi den exakt som vi vill.
även vi körde på vit princesstårta i olika strl från ett konditori. det kostade ca 20kr/biten. Då vi fråga vad de tog för bröllopstårtor var priset genast upp i 50/65kr biten. Så här beror det på hur mkt man vill dekorera själv och vad man vill överlåta (och därmed även i pris) till proffs
Ja det var inte helt populärt. de fick en svinsnygg god tårta men tyvärr också svindyr=)
OJ, 11 kr biten är ju sjukt billigt, vilket Ica Maxi är det?
Var på Ica Maxi här i Uppsala och där kostade det runt 30-35 kr per bit.
Vi ska ha choklad tårta med hallonmousse och får betala 35 kr biten med valfri dekoration.
Sa su att du ville ha en bröllopstårta då eller en vanlig?