Någon mer som varit på bröllopsmässan
Som sagt nån mer som varit på mässan ?? Jag var där idag Jättekul !! Massa roligt att se . . . Har mycket ideer och två tjocka tidningar från bröllopsmagasinet att bläddra i . .
Som sagt nån mer som varit på mässan ?? Jag var där idag Jättekul !! Massa roligt att se . . . Har mycket ideer och två tjocka tidningar från bröllopsmagasinet att bläddra i . .
Erm.
Det finns faktiskt bröllopsmässor på olika platser över hela landet.
Ja det vet jag väl. Jag va i Göteborg och det va som sagt väldigt mycket intressant att kolla på . Har du varit på någon mässa då ?
Jag var där också idag. Mamma jobbar på just Bröllopsmagasinet. Jag fick det förra numret och den är ju tjock som en bibel haha.
Jag var på mässan i Stockholm på Grand Hotell i slutet av januari. Fick bland annat med mig rabatter på vigselringar och jag o min m2b har nyttjat en rabatt på 20% på våra vigselringar =)
Jag fick förresten smink lagt på mässan idag. Jag såg ut som en transa efteråt. XD
Ja det kändes efter en dag där, å gå och bära på dem . Men va kul att bläddra i . Såg några riktigt fina klänningar både sidan 103 och 107 .De lär ju bläddras i många dagar o kvällar
Den på 107 är såå fin! Den hade jag kunnat tänka mig också.
Okej jag såg att de stod och sminkade när vi gick förbi, kanske bra att jag inte provade. Synd ändå att det blev så fel :(
Okej.
Det var inte precis underförstått att du pratade om mässan i Göteborg.
jag var på mässan i Lund i oktober.
Jo, verkligen haha. Tjejen före mig blev mer naturligt sminkad på henne var det jättefint. Tydligen kommer hon hem till en och lägger sminket och det var inte så farligt dyrt. 950kr.
950kr för en sminkning är väl farligt dyrt!!! har hört ett ställe som tar 1000kr och det är det dyraste jag hört. För 950 kr hade jag sminkat mig själv istället och lagt dom pengarna på ngt annat (men det e jag)
Är det dyrt? Jag har inte kollat på vad just sminkningen separat kostar så jag tänkte att det var ganska billigt haha. Men det kan mycket väl vara så att det är i dyraste laget.
När dagen D kommer, så lär jag ändå inte vilja bli sminkad ändå. Med tanke på hur illa det gick.