• ElMac

Ni som band er bukett själva

Kan ni visa bilder? :)

• Svar på tråden Ni som band er bukett själva
  • SpookyandKira

Jag band buketten som jag har i bilderna a sida 2 i galleriet - de rosa rosorna och nejlikorna med vitt och svart band runtom :)

• Aleta

Jag band inte ens buketten utan plockade blommor i min mammas rabatt som jag höll i handen. På bilden i mitt galleri har de blivit lite tilltufsade efter allt kramande, toppen på den ena blomman gick av, så den satte jag i makens bröstficka. Blommorna höll sig fina, jag hade dem liggande på bordet och dagen därpå lade jag ut dem på vattnet i sjön till minne av min pappa och min bror.

• ElMac

Spooky Jättefin! Var det svårt? Sambon som älskar att pyssla med blommor vill binda min, jag tror att han klarar det finfint med handledning av youtube och hjälp av hans moster.

Alecta vilken fin grej! Tack för tipset, är det okej om ja snor den? Min far gick bort för 1,5 år sedan och sambons för tre.. Vi kommer sova på en segelbåt så ja ha ju nära till vattnet e fter festen ;)

• Aleta

Sno på du!
    Jag har säkert snott det själv någonstans.

ElMac skrev 2009-02-22 11:06:13 följande:
    Spooky Jättefin! Var det svårt? Sambon som älskar att pyssla med blommor vill binda min, jag tror att han klarar det finfint med handledning av youtube och hjälp av hans moster.Alecta vilken fin grej! Tack för tipset, är det okej om ja snor den? Min far gick bort för 1,5 år sedan och sambons för tre.. Vi kommer sova på en segelbåt så ja ha ju nära till vattnet e fter festen ;)
Svar på tråden Ni som band er bukett själva