Svarta skor
Kan man ha svarta skor till brudklänning? Syns de ens under klänningen och om de gör det ser det jättekonstigt ut?
Kan man ha svarta skor till brudklänning? Syns de ens under klänningen och om de gör det ser det jättekonstigt ut?
Jag tycker man kan ha det. Jag kommer nog antingen ha svarta el blåa skor. De kommer ju att synas en del men inte så mkt.
Hoppas jag inte, kolla mitt galleri
Hoppas att det inte blir konstigt alltså...
Funderade på detsamma häromdagen, hittade de perfekta skorna på stan men de finns bara i svart... Jag har inget principiellt emot det men till vit brudklänning känner jag personligen att jag inte vill ha det. Då hade det känts bättre med en färg som kanske går i stil med färgtemat på festen.
Jag ska ha svarta skor.. men jag ska ha ett svart band i midjan till min vita klänning också så tror det kommer matcha bra.
jag hade svarta skor, syntes inte under min klänning men det hade inte gjort så mkt då jag hade svart/vinrött på mig
Å jag skulle också vilja ha ett svart band i midjan (tärnorna ska ha svarta klänningar haha tror vi iallafall =) men vårt tema på inbjudningar och dekoration kommer vara marinblå och då känns det som att ett svart "midjeband" är helt konstigt.