• Nanne84

Svarta skor

Kan man ha svarta skor till brudklänning? Syns de ens under klänningen och om de gör det ser det jättekonstigt ut?

• Svar på tråden Svarta skor
  • Igia

Jag tycker man kan ha det. Jag kommer nog antingen ha svarta el blåa skor. De kommer ju att synas en del men inte så mkt.

• Sååå lurade

Hoppas jag inte, kolla mitt galleri

• Sååå lurade

Hoppas att det inte blir konstigt alltså...

• Corona

Funderade på detsamma häromdagen, hittade de perfekta skorna på stan men de finns bara i svart... Jag har inget principiellt emot det men till vit brudklänning känner jag personligen att jag inte vill ha det. Då hade det känts bättre med en färg som kanske går i stil med färgtemat på festen.

• NuevaYorke090909

Jag ska ha svarta skor.. men jag ska ha ett svart band i midjan till min vita klänning också så tror det kommer matcha bra.

• rottizz1

jag hade svarta skor, syntes inte under min klänning men det hade inte gjort så mkt då jag hade svart/vinrött på mig

• Nanne84

Å jag skulle också vilja ha ett svart band i midjan (tärnorna ska ha svarta klänningar haha tror vi iallafall =) men vårt tema på inbjudningar och dekoration kommer vara marinblå och då känns det som att ett svart "midjeband" är helt konstigt.

Svar på tråden Svarta skor